Strony

poniedziałek, 12 grudnia 2011

ALDA S.A. podpisała umowy z kontrahentami z Mołdawii i Ukrainy

Spółka przygotowuje się do debiutu na rynku NewConnect 
ALDA S.A.  – spółka specjalizująca się w produkcji i sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego – zawarła umowę o współpracy handlowej z firmą SC VESELTIS S.R.L. z Mołdawii. Na jej podstawie firma ta otrzymała wyłączność na rok w zakresie dystrybucji koszy produkowanych przez Spółkę. Przychody ALDA S.A. na koniec 2012 roku tylko z tej umowy mają wynieść ok. 100 tys. euro.


Spółka zgodnie z zapowiedziami pozyskała także klienta na rynku ukraińskim. Już niebawem położony w Doniecku czterogwiazdkowy kompleks hotelowy VICTORIA zostanie wyposażony w 130 szt. koszy z funkcją popielnicy marki ALDA. Umowa jest ramowa, a jej wartość nie przekroczy również 100 tys. euro.

- „Rynek wschodni jest bardzo chłonny jeśli chodzi o polską produkcję. Nasze marki i produkty są tam bardzo dobrze przyjmowane, odznaczają się jakością i trwałością. Będąc niedawno na tragach branżowych na Ukrainie nawiązaliśmy wiele kontaktów handlowych, które obecnie realizujemy. Umowa z mołdawskim dystrybutorem oraz właścicielem hotelu
w Doniecku są tego najlepszym dowodem. W obu przypadkach sprzedajemy nasz drugi - jeśli chodzi o skalę ważności produkt: kosze na śmieci. Szacujemy, że te kontrakty łącznie mogą nam przynieść ok. 150 tys. euro dodatkowych przychodów w 2012 roku.” – mówi Marek Fryc, prezes zarządu ALDA S.A.

W 2010 roku ponad 91 proc. sprzedaży eksportowej Spółki realizowane było w Niemczech, pozostała jej cześć rozkładała się na Czechy, Łotwę oraz Wielką Brytanię.

PRZYGOTOWANIA DO WEJŚCIA NA GIEŁDĘ
ALDA S.A. przygotowuje się do debiutu na rynku alternatywnym NewConnect. Niedawno z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji serii C, z której pozyskała 0,55 mln zł. Akcje objęło pięciu inwestorów instytucjonalnych i trzech prywatnych. Debiut planowany jest na przełomie roku 2011 i 2012. 

Spółkę wprowadzi WDM Autoryzowany Doradca sp. z o.o.

Pozyskane środki ALDA S.A. chce przeznaczyć na zwiększenie zapasów oraz intensyfikacji sprzedaży.

- „Emisja już za nami, teraz zajmują nas kwestie formalne. Złożyliśmy już stosowne dokumenty do GPW. Będziemy się starać, aby debiut odbył się jeszcze przed końcem 2011 roku.” – mówi Marek Fryc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz