Baby sp. z.o.o, zarządzająca siecią kawiarni My Baby
Cafe ma zamiar zadebiutować na alternatywnym rynku w pierwszym kwartale 2011
roku. W procesie private placement spółka chce pozyskać środki na uruchomienie kolejnych
lokali.
My Baby Cafe to format kawiarni
skierowany do nowoczesnych rodziców z dziećmi, rozwijany od kwietnia 2010 przez
spółkę Baby. My Baby Cafe jest pierwszym miejscem łączącym funkcje kawiarni i
sali zabaw z ofertą warsztatową i produktową dla dzieci i rodziców.
Od początku roku 2010 Spółka prowadziła
działania zmierzające do wdrożenia i przetestowania prawidłowości koncepcji
lokali My Baby Cafe. Działania te pozwoliły na sprawdzenie i poprawienie
przyjętych rozwiązań w zakresie prowadzenia kawiarni i optymalnej oferty dla
klientów. Plan rozwoju Spółki na rok 2011 zakłada otwarcie dwóch kolejnych
lokali pod szyldem My Baby Cafe. Pod uwagę brane są przy tym lokale położone w
Warszawie w dzielnicach Żoliborz, Powiśle lub Wilanów. Począwszy do drugiej
połowy roku 2011 Spółka planuje otwieranie kolejnych lokali pod szyldem My Baby
Cafe w oparciu o zawierane z zainteresowanymi osobami umowy franczyzy. Przyjęta
strategia zakłada, iż na sfinansowanie uruchomienia dwóch kolejnych lokali pod
szyldem My Baby Cafe oraz na opracowywane zasad i wdrożenie programu
franczyzowego Spółka pozyska środki w drodze oferty prywatnej akcji, przy czym
akcje te zostaną następnie wprowadzone do obrotu na rynku NewConnect.
Spółka czeka obecnie na wpis do KRS przekształcenia
w spółkę akcyjną. Planowana oferta akcji Spółki obejmować będzie 640 tys. akcji
zwykłych na okaziciela serii B. Z oferty Baby zamierza pozyskać ok. 320 tys. zł.
Spółka szacuje, że w 2011 roku jej przychody wyniosą ok. 1,08 mln. zł, a zysk
netto ok. 200 tys. zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz