Codemedia SA przygotowała kampanię telewizyjną dla serwisu ogłoszeniowego
Gumtree.pl. Kampania potrwa do końca lipca, a jej celem jest generowanie ruchu
w serwisie, oraz zachęcanie użytkowników do publikowania ogłoszeń.
Gumtree.pl to bezpłatny serwis ogłoszeń lokalnych. Dom
mediowy Codemedia współpracuje z Gumtree od połowy 2011 r.
- Lipcowa kampania telewizyjna nawiązuje do działań
prowadzonych przez Gumtree.pl wiosną. Zgodnie z naszymi sugestiami w maju i w czerwcu Gumtree zdecydowało się
na zmniejszenie aktywności reklamowych w Polsce, ze względu na „gorączkę
piłkarską” i związany z nią clutter. Wspólnie uznaliśmy, że w okresie
bezpośrednio poprzedzającym UEFA Euro 2012, jak i w czasie trwania turnieju,
walka z ogromnym natłokiem reklam o tematyce piłkarskiej nie będzie efektywna –
mówi Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia SA.
W
obecnej kampanii główny nacisk położono na obecność w wybranych stacjach
tematycznych, ale emisje zaplanowano także w stacjach ogólnopolskich. Emitowane
są rotacyjnie dwa spoty 15-sekundowe.
Gumtree.pl to portal darmowych ogłoszeń internetowych, istniejący
od 2004 r. Serwis powstał w 2000 r. jako lokalny londyński serwis
ogłoszeniowy i społecznościowy. Jego celem było łączenie ludzi, którzy planują
się przeprowadzić do Londynu, lub dopiero przybyli do tego miasta i potrzebują
pomocy w znalezieniu mieszkania czy pracy oraz chcą nawiązać nowe znajomości.
Po wejściu Polski do Unii Europejskiej popularność Gumtree.com wzrosła bardzo
m.in. wśród polskich emigrantów, którzy próbowali jakoś odnaleźć się w Londynie
– dlatego w 2004 roku powstał serwis Gumtree.pl. Dziś sieć Gumtree działa już w
70 miastach położonych w 6 krajach – w Wielkiej Brytanii jest największą stroną
internetową drobnych ogłoszeń dla lokalnych społeczności dotyczących wynajmu
mieszkań i pracy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz