Inwestycja w nową
spółkę – neronIT sp. z o.o., rozbudowa zespołu specjalistów, zwiększenie
poziomu zaangażowania Vasto Investment s.a.r.l. (który tym samym przekracza 10%
udziałów na WZA oraz w kapitale zakładowym), czy wreszcie wyróżnienie w
konkursie Golden Arrow 2012 – to najważniejsze elementy jakimi na zakończenie
drugiego kwartału br. może pochwalić się lider email marketingu SARE. Warto dodać – od marca do czerwca br. Grupa
Kapitałowe SARE wypracowała wyniki lepsze o blisko 600 % niż w IQ 2012r.
Drugi kwartał 2012 roku zakończył się dla SARE oraz całej
Grupy Kapitałowej wynikiem lepszym niż IQ 2012 roku. Osiągniecie zysku netto w
wysokości 150 tys. zł oznacza wzrost o 582% w stosunku do pierwszego kwartału.
Na wynik ten wpływ miała intensyfikacja działań prosprzedażowych, ekspansja na
rynki zagraniczne i nacisk na integracje działań e-mail marketingowych. Ponadto
Spółka odnotowała wzrost sprzedaży o 20% na produkcie podstawowym jakim jest
system do e-mail marketingu. Spółka podpisała także umowę z bezpośrednim
operatorem telefonii komórkowej, co pozwoli na stworzenie atrakcyjnej oferty
związanej z modułem SMS.
Nowa spółka zwiększa
wynik Grupy
W czerwcu Spółka zainwestowała w software`ową spółkę z
Katowic neronIT sp. z o.o. Tym samym Grupa powiększyła się o zespół
specjalistów, którzy dostarczają oprogramowanie dla przedsiębiorstw
wykorzystując technologię internetową. Wyniki finansowe Spółki pozytywnie wpłynęły
na skonsolidowany zysk netto Grupy Kapitałowej, który wzrósł o 18 tys. zł.
- Zainwestowaliśmy w
neronIT, ponieważ widzimy potencjał. Spółka ma dobre wyniki finansowe oraz prognozy,
a to pozytywnie wpłynie na wynik finansowy całej Grupy. Ponadto widzimy
synergię między naszymi działaniami a produktami neronIT. Bogaty wachlarz usług
neronIT, pozwoli na poszerzenie portfolio SARE – komentuje Tomasz
Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A.
Inis oraz mail-media
skuteczne realizują założone cele.
Inis udoskonala system trackingowy, pozwalający realizować
kampanie we wszystkich modelach rozliczeniowych, pozyskuje nowych wydawców,
którzy korzystają z narzędzia do e-mail marketingu i realizują kampanie
reklamowe. W II kwartale Spółka zrealizowała kampanie efektywnościowe dla
klientów z sektora e-commerce, a także dużej marki branży odzieżowej. Mail-media natomiast w maju br. poszerzyła
portfolio usług o możliwość realizacji kampanii do baz zagranicznych.
Drugi kwartał do dla SARE także czas wyróżnień oraz działań
promujących usługi Spółki. SARE wraz z Agencją Up, otrzymała wyróżnienie w
konkursie Golden Arrow 2012, gdzie SARE zapewniła zaplecze programistyczne do
koncepcji przygotowanej przez Agencję. Ponadto, w kwietniu SARE uczestniczyła w
Kongresie Dyrektorów Marketingu, gdzie ufundował nagrodę Grand Prix w wysokości
25 tys. zł dla Dyrektora Marketingu Roku.
- Prowadzimy wiele
działań. Wspieramy ważne wydarzenia branżowe. System jest stale udoskonalany, w
dużej mierze jest modyfikowany dzięki dużym klientom SARE, którzy mają realny
wpływ jego kształt. Efekty naszych działań są widoczne w danych finansowych, posunięciach
naszych inwestorów, jak i wyróżnieniach, które otrzymujemy - dodaje Tomasz
Pruszczyński.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz