Obie strony podpisały kontrakt na mocy którego przez co
najmniej najbliższe dwa lata będą ściśle współpracowały w zakresie rozwiązań
telekomunikacyjnych i informatycznych zwiększających skuteczność kontaktu z
klientami DataBroker S.A. Call Center Tools S.A. będzie świadczył usługi
telekomunikacyjne w oparciu o autorską platformę a dostarczane rozwiązania
znajdą zastosowanie w telesprzedaży.
-Jak widać, pozyskujemy klientów nie tylko z wąsko
rozumianej branży windykacji i bankowości ale takżę pośród centrów
outsourcingowych, które świadczą usługi telesprzedaży i windykacji na rzecz
dużych instytucji - skomentowała Anna Czajka, prezes zarządu Call
Center Tools S.A.
-W odróżnieniu od klientów takich jak banki,
zainteresowanie naszą ofertą firm typu DataBroker, świadczy o konkurencyjności
naszych rozwiązań. Bowiem poza skutecznością, tego typu organizacje szukają
także oszczędności. Najwyraźniej udaje nam się godzić wysoką jakość z obniżeniem
kosztów po stronie klienta - dodała Anna Czajka.
DataBroker S.A. świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji. Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego kontaktu ze sprzedawcą w sklepie. Dzięki znajomości rynku baz danych oraz posiadanym kompetencjom z obszaru sprzedaży bezpośredniej (contact center) dociera ze spersonalizowaną ofertą produktów i usług do milionów klientów. Firma specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze komunikacji z klientem (telefon stacjonarny, telefon komórkowy, sms, internet, fax, tradycyjna poczta). Dzięki wykorzystywaniu posiadanych zasobów technologicznych, doświadczeniu w realizacji projektów wsparcia sprzedaży oraz bezpośredniemu dostępowi do najlepszych na rynku konsumenckich oraz biznesowych baz danych, Databroker S.A. systematycznie poszerza skalę prowadzonej działalności oraz zakres oferowanych usług. Zapewnia ją zarówno korzystanie z wielu kanałów komunikacji z klientem, jak i logistyczno-technologiczna integracja z partnerem biznesowym. Spółka kładzie szczególny nacisk na rozwiązania procesowe oraz powiązanie ich realizacji z działaniami wewnętrznych struktur swoich zleceniodawców.
P O L E C A M Y:
DataBroker S.A. świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji. Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego kontaktu ze sprzedawcą w sklepie. Dzięki znajomości rynku baz danych oraz posiadanym kompetencjom z obszaru sprzedaży bezpośredniej (contact center) dociera ze spersonalizowaną ofertą produktów i usług do milionów klientów. Firma specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze komunikacji z klientem (telefon stacjonarny, telefon komórkowy, sms, internet, fax, tradycyjna poczta). Dzięki wykorzystywaniu posiadanych zasobów technologicznych, doświadczeniu w realizacji projektów wsparcia sprzedaży oraz bezpośredniemu dostępowi do najlepszych na rynku konsumenckich oraz biznesowych baz danych, Databroker S.A. systematycznie poszerza skalę prowadzonej działalności oraz zakres oferowanych usług. Zapewnia ją zarówno korzystanie z wielu kanałów komunikacji z klientem, jak i logistyczno-technologiczna integracja z partnerem biznesowym. Spółka kładzie szczególny nacisk na rozwiązania procesowe oraz powiązanie ich realizacji z działaniami wewnętrznych struktur swoich zleceniodawców.
P O L E C A M Y:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz