Strony

poniedziałek, 8 października 2012

MobiQuest- nowa spółka w Grupie Kapitałowej SARE

Grupa Kapitałowa SARE powiększa się. 4 października br. do Inis, mail-media oraz neronIT dołączyła spółka MobiQuest Sp. z o.o., w której SARE posiada 50% udziałów. Prezesem Zarządu nowo powołanej spółki zależnej jest Tomasz Pruszczyński. W zarządzie zasiada również Aleksander Habrzyk jako Członek Zarządu Spółki.


W minionym tygodniu Grupa Kapitałowa SARE powiększyła się o MobiQuest Sp. z o.o. Spółka została zawiązana w odpowiedzi na potrzeby rynku i wykorzystywać będzie kompetencje badawcze Domu Badawczego Maison, który posiada drugie 50% udziałów oraz zaplecze technologiczne SARE.

Tworząc nową spółkę wykorzystujemy potencjał jaki tkwi w branży, a także w naszym systemie. Działalność nowej spółki możliwa jest dzięki integracji modułu ankiet z e-mail i mobile marketingiem, które oferuje nasz system. Wierzymy, że nowa Spółka wniesie do branży wiele nowego a efektem naszych działań będzie wiele ciekawych projektów - komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE.

MobiQuest będzie działać w obszarze badań rynkowych (Strategic Market Research) realizowanych za pośrednictwem nowych technologii: Internetu, telefonii komórkowej i innych. Innowacyjność produktu polega na jego mobilności i szybkości sumowania wyników. Dostępność do obiektywnych opinii nigdy jeszcze nie była na wyciągnięcie ręki. 

MobiQuest łączy kompetencje badawcze Domu Badawczego Maison i technologiczne SARE. Badania z użyciem nowych technologii to przede wszystkim: możliwość zadawania pytań konsumentom znajdującym się w konkretnej sytuacji, np. podczas robienia zakupów w sklepie, oglądania telewizji, etc. To również szybsze uzyskiwanie informacji - nawet w ciągu kilku godzin od zadania pytania i niższe koszty badań niż metodami tradycyjnymi - komentuje Aleksander Habrzyk, Członek Zarządu MobiQuest Sp. z o.o.

W ramach usługi MobiQuest klienci są w stanie przeprowadzić reprezentatywny sondaż na skalę ogólnopolską używając do tego tylko telefonu komórkowego. Szybkość odpowiedzi i reprezentatywność próby powoduje, że jest to idealne narzędzie dla np. dziennikarzy i mediów, do publikacji wyników sondażu w ciągu kilku godzin od zapytania.

Badania wykorzystujące różnorodne rozwiązania technologiczne są przyszłością badań marketingowych, gdyż mogą być szybsze, precyzyjniejsze i często tańsze od badań tradycyjnych. Dlatego Dom Badawczy Maison postanowił zaangażować się w rozwój takich badań w Polsce, które mogą stanowić interesujące uzupełnienie badań dotychczas oferowanych na polskim rynku.- dodaje Dominika Maison, Prezes Zarządu Domu Badawczego Maison Sp. z o.o.


SARE SA oferuje zaawansowane narzędzie do e-mail marketingu, które wspomaga wysyłki newsletterów, mailingów oraz wiadomości SMS, a także zarządza bazami adresowymi i prezentuje szczegółowe raporty z poszczególnych kampanii.  Z systemu SARE korzystają największe polskie i międzynarodowe firmy.
Dom Badawczy Maison Sp. z o.o. realizuje projekty badawcze przede wszystkim z pasją.  Firma istnieje na rynku badawczym od 2005 roku, specjalizuje się w badaniach marketingowych o charakterze strategicznym, tworzonych i realizowanych w kontekście szerszej wiedzy z zakresu: zachowań konsumenckich, psychologii reklamy, psychologii emocji i motywacji.
MobiQuest Sp. z o.o. zajmuje się badaniami rynku z użyciem nowych technologii: Internetu, telefonii komórkowej i innych. Wykorzystuje kompetencje badawcze Domu Badawczego Maison Sp. z o.o. oraz zaplecza technologicznego SARE S.A.




P O L E C A M Y:

Dwa i pół roku NC Lead. Aton-HT zawsze w składzie 

Polowanie na jelenia - weź udział w nagonce!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz