Debiut gry
produkowanej przez notowaną na NewConnect firmę Vivid Games planowany jest w
drugiej połowie listopada. Wraz z Real Boxing światło dzienne ujrzy innowacyjny
na skalę światową system sterowania postaciami w grze mobilnej, możliwy do tej
pory tylko i wyłącznie na konsolach stacjonarnych. Przychody ze sprzedaży Real
Boxing będą miały zasadniczy wpływ na wyniki spółki w 2012 r.
- Dzisiaj
publikujemy kolejny materiał video, w którym przedstawiamy kompletnie nowe w skali światowej rozwiązanie kontroli
sterowaniem postaciami w grze. Będzie to absolutny hit w sektorze gier
mobilnych. Zupełnie nowy kierunek ich rozwoju - tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid
Games.
Do śledzenia gestów
graczy wykorzystana jest przednia kamera urządzenia mobilnego (np. iPad) oraz
autorskie algorytmy analizujące obraz. Gra wyposażona została również w
możliwość rozgrywki online, czyli stoczenia walki z dowolnie wybranym
przeciwnikiem z dowolnego miejsca na świecie – co zdaniem przedstawicieli
spółki dodatkowo wpłynie na popularność gry wśród graczy.
Do
produkcji gry wykorzystany została najbardziej zaawansowana technologia Unreal
Engine 3. Nad animacjami do Real Boxing pracowało studio Dash Dot Creations – jedno z
najlepszych tego typu w Polsce. Do osiągnięcia wysokiego stopnia realizmu
wykorzystane zostały sesje motion capture wykonane w Alvernia Studios – w
miejscu w którym powstawały animacje do produkcji, takich jak:
Wiedźmin 2, Bullet Storm czy Dead Island.
Real Boxing to gra z
segmentu Premium. Cena tego typu produkcji zamyka się w przedziale 5-9 USD za
pobranie. Gra przygotowywana jest w pierwszej kolejności na urządzenia z
systemem Apple iOS.
Najnowszy
materiał wideo do obejrzenia pod adresem: http://youtu.be/weWw8Zn9QR0
***
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z
najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka
zajmuje się produkcją najwyższej jakości gier na telefony Smartphone i konsole
przenośne. Wśród najbardziej znanych są m.in. seria Ski Jumping, FIM Speedway
GP, oraz Speedball 2. W trakcie swojej działalności Spółka wyprodukowała ponad
150 wielokrotnie nagradzanych gier na wiele platform sprzętowych. Współpracując
ze znanymi na całym świecie firmami oraz markami stała się jedną z wizytówek
polskiej branży gier komputerowych. W czerwcu 2012 r. Vivid Games S.A. z
powodzeniem zadebiutował na rynku
NewConnect. W 2011 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 2,25 mln zł, spółka wypracowała 0,23 mln zł zysku
netto. Prognozy na rok bieżący przewidują, że wyniki te wzrosną odpowiednio do
5 mln zł i 0,7 mln zł.
Uwielbiam ich i regularnie wracam. Mają świetny produkt i dobrze się nawiguje na platformie.
OdpowiedzUsuń