Logo „Mr
Kuchar” będzie wprowadzane stopniowo. Zarząd planuje, że począwszy od
2013 roku, nowo pozyskane lokalizacje będą zakładane pod marką Mr
Kuchar.
Dla obecnie funkcjonujących restauracji nowa nazwa i logo będą wprowadzane systematycznie, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnej nazwy. Dla zachowania ciągłości wizerunku firmy i marki, w okresie przejściowym funkcjonować będą dla restauracji obie nazwy („Leśne Runo” i „Mr Kuchar”).
Aktualne dane to :
Mr Kuchar S.A.
ul. Turyńska 101
43-100 Tychy
źródło: www.lesneruno.pl
Dla obecnie funkcjonujących restauracji nowa nazwa i logo będą wprowadzane systematycznie, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnej nazwy. Dla zachowania ciągłości wizerunku firmy i marki, w okresie przejściowym funkcjonować będą dla restauracji obie nazwy („Leśne Runo” i „Mr Kuchar”).
Proces
rebrandingu planowany jest na 12 miesięcy. Dzięki rozłożeniu procesu na
poszczególne etapy przejście to odbędzie się płynnie.
Obszar
zmian dotyczyć będzie wizji, logo, strony internetowej, wystroju wnętrz
oraz menu. Motywem przewodnim punktów gastronomicznych zostanie kucharz
trzymający w jednym ręku łyżkę, a w drugiej widelec. Wizerunek ten na
całym świecie kojarzony jest z jedzeniem, miejscem gdzie można dobrze
zjeść. Z tego względu identyfikacja restauracji dla potencjalnych
klientów stanie się prostsza, wręcz intuicyjna.
Restauracje
„Mr Kuchar” mają kojarzyć się z dobrym, polskim jedzeniem, serwowanym
szybko, podanym w nowoczesnym lokalu, w taki sposób aby przyciągnąć
młode osoby. Łącznie ze zmianą oznakowania punktów gastronomicznych,
nowa nazwa pojawi się stopniowo na pozostałych elementach identyfikacji
firmy.
Nazwa
firmy „Mr Kuchar”, jak i nowe logo są uniwersalne, proste, i łatwe do
zapamiętania. Intuicyjnie kojarzone są z gastronomią.
Mr Kuchar S.A.
ul. Turyńska 101
43-100 Tychy
źródło: www.lesneruno.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz