Sprzedaż
białostockiej spółki Marka SA rośnie w okresie przedświątecznym nawet o
kilkadziesiąt procent. To efekt zwiększonego zainteresowania szybkimi
pożyczkami w tym okresie.
Mimo zawirowań wokół
pozabankowych instytucji finansowych, notowana na NewConnect i Catalyst
białostocka firma pożyczkowa – Marka S.A. notuje w okresie przedświątecznym
znaczny wzrost zainteresowania swoimi produktami.
Według analiz – za okres listopad-grudzień 2011 roku w stosunku do
okresu wrzesień – październik 2011 roku średnia tygodniowa sprzedaż wzrosła o
21% i analogicznie zaobserwowano również wzrost całkowitej sprzedaży o 31%.
- Jak co roku dostrzegamy zwiększone zainteresowanie pożyczkami w dwóch
ostatnich miesiącach roku, co pozytywnie przekłada się na osiągane wyniki –
mówi Prezes Marka SA, Krzysztof Jaszczuk. – Dobra koniunktura przed świętami to
efekt zapotrzebowania rynkowego na szybkie pożyczki, oferowane przez wiarygodne
firmy, a do takich należy Marka.
Klienci firmy są świadomi kosztów pożyczek – są o nich
dokładnie informowani przez przedstawicieli handlowych przed podpisaniem umowy.
- Klient ma jasno wyszczególnione – jaki jest termin spłaty
pożyczki i jakie są pełne jej koszty – mówi Ewelina Borkowska, Specjalista ds.
komunikacji medialnej w Marka SA. – A jeśli pożyczamy niewielką kwotę, nie
stanowi ona zbytniego obciążenia dla budżetu. Jeśli pożyczamy np. 500 zł, to po
30 dniach koszt takiej pożyczki wzrasta jedynie o 165, 32 zł.
Niepodważalną zaletą firm
pożyczkowych takich jak Marka jest błyskawiczna i indywidualna obsługa w
placówce lub domu klienta, maksymalnie uproszczone formalności i wysoka
elastyczność odnosząca się do zdolności kredytowej klientów. Szybkie pożyczki
nie należą jednak do najtańszych produktów na rynku.
- Stosunkowo wysokie oprocentowanie tego typu pożyczek jest
wprost proporcjonalne do ryzyka, jakim są one obarczone – mówi Krzysztof
Jaszczuk. - Odsetki są wielokrotnością stopy lombardowej NBP, a limit
oprocentowania jest zgodny z prawem. W ramach kosztów proponujemy też szybkość
i wygodę włącznie z obsługą w domu. Marka od początku działalności notuje bardzo
dynamiczny wzrost wartości sprzedaży swoich produktów. W trzech kwartałach 2012
roku sprzedaż firmy z Białegostoku wzrosła o 62% więcej w porównaniu z okresem
za trzeci kwartał roku poprzedniego.
Po trzech kwartałach
2012 r. Marka wypracowała ponad 14 mln
zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 103 proc. więcej niż w analogicznym okresie
ubiegłego roku. Spółka konsekwentnie zwiększa liczbę klientów oraz kontynuuje
ekspansję regionalną.
Informacje
o Spółce:
Marka S.A. to
doświadczona instytucja finansowa, specjalizująca się w dostarczaniu szybkich
pożyczek gotówkowych z obsługą w domu klienta. Firma oferuje pożyczki o
wartości od 200 do 2 000 zł na okres od 2 do 60 tygodni, przy czym pożyczki o
dłuższym okresie spłaty (40-60 tygodni) oferowane są stałym i lojalnym
klientom. W połowie września 2011 roku do oferty firmy wprowadzono nowe
produkty tj. pożyczki na 15 oraz 30 dni, które wzbogaciły i uatrakcyjniły
dotychczasową ofertę. Według danych na trzeci kwartał 2012 roku. Spółka posiada
- ponad 23,5 tys. klientów (blisko 25 tys. aktywnych umów).
Działalność sprzedażowa i inwestycyjna realizowana
jest poprzez dziewięć biur (Białystok, Lublin, Olsztyn, Radom, Rzeszów, Gdańsk,
Toruń, Łódź, Kraków) na obszarze dziewięciu województw: podlaskiego,
lubelskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego,
kujawsko-pomorskiego, łódzkiego oraz małopolskiego. Obsługą klientów zajmuje
się około 700 wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych, docierających nawet
do najmniejszych miejscowości w obszarze działania firmy.
Czekam na następny wpis.
OdpowiedzUsuń