Strony

środa, 27 lutego 2013

Aiton Caldwell na konferencji „Cloud Computing – z biznesem w chmurze”


Aiton Caldwell SA objął patronat merytoryczny konferencji „Cloud Computing – z biznesem w chmurze”, która odbędzie się 28 lutego w Warszawie. To kolejna edycja konferencji, podczas której prowadzone będą dyskusje na temat wykorzystania usług w chmurze. W spotkaniu weźmie udział przedstawiciel Aiton Caldwell SA wygłaszając swoją prelekcję.

Cloud computing to obecnie jeden z najważniejszych trendów wyznaczających kierunek rozwoju branży IT. Mimo to rozwiązania te nadal często budzą obawy wśród potencjalnych użytkowników. Dlatego też podczas konferencji eksperci z branży postarają się przybliżyć temat uczestnikom i pokazać, że jest to niewątpliwie ogromna szansa dla przedsiębiorców. Podczas wydarzenia zostanie poruszonych wiele zagadnień technicznych, prawnych oraz biznesowych związanych m.in. z bezpieczeństwem, ochroną danych osobowych i warunkami stosowania rozwiązań w chmurze.

Spółkę Aiton Caldwell SA na konferencji reprezentował będzie Paweł Gruszecki – Business Line Manager marki FreecoNet, który wygłosi prelekcję „Zachmurzona przyszłość – co zostanie w Twojej firmie?”. Podczas wystąpienia poruszone zostaną m.in. kwestie dotyczące rosnącej liczby osób zainteresowanych cloud computingiem oraz obaw, jakie stają przed przedstawicielami firm zanim doświadczą zalet tego rozwiązania. W prelekcji zaprezentowane zostaną również możliwości oraz narzędzia, jakie możemy lub wkrótce będziemy mogli przenieść „w chmurę”.

„Aiton Caldwell to spółka zatrudniająca osoby, które mimo swojego młodego wieku mają spore doświadczenie w branży IT. Takie inicjatywy, jak konferencja „Cloud computing – z biznesem w chmurze” pozwalają nam dzielić się tą wiedzą i zdobytym doświadczeniem, dlatego tak często angażujemy się w tego typu wydarzenia. Naszym celem jest pokazanie uczestnikom spotkania, że korzystając z nowoczesnych technologii mogą usprawnić funkcjonowanie swoich firm bez kosztownych inwestycji.” wskazuje Paweł Gruszecki, Business Line Manager FreecoNet, Aiton Caldwell SA.

Spotkanie odbędzie się 28 lutego w RadissonBlu Centrum Hotel w Warszawie. Kierowane jest ono głównie do dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu, kierowników projektów, szefów działów IT i bezpieczeństwa. Wstęp na konferencję jest dla nich bezpłatny.

Więcej informacji na stronie:

*****

Aiton Caldwell SA to lider polskiego rynku hostowanych usług telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorców oraz klientów indywidualnych. Głównym obszarem działania Grupy jest świadczenie usług SaaS (Software as a Service) opartych na zdalnym udostępnianiu oprogramowania poprzez sieć internet, które można integrować z dowolnym systemem telekomunikacyjnym IP oraz z systemami tradycyjnymi.

Aiton Caldwell SA oferuje swoje rozwiązania za pośrednictwem trzech linii biznesowych: Vanberg Systems (zaawansowany i kompleksowy system telekomunikacyjny dla firm), FreecoNet (platforma telekomunikacyjna oferująca darmowe rozmowy wewnątrz sieci, dedykowana klientom indywidualnym oraz firmom z segmentu SOHO) oraz Smarto (usługa telekomunikacyjna dedykowana mikroprzedsiębiorstwom i startupom).
*****

�na si� z n � G �G wirtualną podróż związaną z licznymi materiałami ekspozycyjnymi. Od 1982 r. CMW jest organizatorem Międzynarodowego Triennale Tkaniny w Łodzi.


---
W razie pytań i wątpliwości dotyczących interaktywnych muzeów, aplikacji i technologii pomocą służy Adam Piwek, Marketing & PR Manager w Aduma S.A., tel. 0 506 189 855, e-mail: a.piwek@aduma.pl W załączeniu materiały fotograficzne i animacja z archiwum Aduma S.A.
---
Aduma S.A. jest innowacyjną firmą technologiczną specjalizującą się w systemach Human-Computer Interaction. Spółka jest ekspertem w przygotowaniu systemów reagujących na ruch, kinetycznych, dotykowych i mobilnych. Autorskie rozwiązania firmy, projektowane w oparciu o naturalny interfejs użytkownika (NUI), znajdują zastosowanie we wszystkich obszarach, gdzie ma znaczenie sprawna, funkcjonalna i angażująca komunikacja człowieka z komputerem – w marketingu, edukacji, informacji i wielu innych. Do grona klientów Aduma S.A. należą najbardziej wymagające globalne marki – od technologicznych i komunikacyjnych po branżę retail oraz sektor publiczny. Za swoje realizacje Aduma S.A. otrzymała szereg wyróżnień. W 2012 były to m.in. nagrody: dla najbardziej innowacyjnej spółki w polskich parkach technologicznych oraz PDSA Award dla produktu Digital Signange – za największy na świecie kinetyczny MegaWall we wrocławskim Sky Tower. Od lutego 2012 r. Spółka jest notowana na rynku New Connect GPW w Warszawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz