FreecoNet, lider rynku telefonii internetowej w Polsce, zaprezentował
nową ofertę abonamentową dla użytkowników biznesowych oraz indywidualnych.
Dotychczasową ofertę kont prepaidowych FreecoNet uzupełnią miesięczne pakiety
300 i 700 minut. Dzięki wprowadzeniu abonamentów, gdański operator chce
skuteczniej zawalczyć o klientów z dostawcami tradycyjnej telefonii
stacjonarnej.
W ramach nowej oferty
abonamentowej FreecoNet wprowadza dwie taryfy: FreecoNet 300 oraz FreecoNet
700, a także specjalny pakiet Wirtualnej Centralki dla firm. Nowe abonamenty
dostępne są w wariantach 12 i 24-miesięcznych. Aktualna oferta
prepaid FreecoNet pozostaje bez zmian.
Dla biznesu i dla domu – abonamenty FreecoNet
W pakiecie
FreecoNet 300 użytkownicy otrzymują 300 minut do wykorzystania na krajowe
połączenia stacjonarne, wymienne na 100 minut połączeń do krajowych sieci
komórkowych. Pakiet FreecoNet 700 to aż 700 minut do wykorzystania na krajowe
połączenia stacjonarne, wymienne na 233 minuty połączeń do krajowych sieci
komórkowych. Ceny ofert abonamentowych zaczynają się już od 16,90 zł netto za
miesiąc.
Po wykorzystaniu
środków w abonamencie, cena minuty połączenia nie przekracza kilkunastu
groszy.
W Polsce wynosi ona 5 groszy na numery stacjonarne i 15 groszy na numery komórkowe. Bardzo tanio można dzwonić również za granicę: ceny zaczynają się odpowiednio od 3 i 5 groszy za minutę. Natomiast wszystkie połączenia realizowane wewnątrz sieci FreecoNet (w tym np. połączenia w ramach firmy) są bezpłatne.
W Polsce wynosi ona 5 groszy na numery stacjonarne i 15 groszy na numery komórkowe. Bardzo tanio można dzwonić również za granicę: ceny zaczynają się odpowiednio od 3 i 5 groszy za minutę. Natomiast wszystkie połączenia realizowane wewnątrz sieci FreecoNet (w tym np. połączenia w ramach firmy) są bezpłatne.
„Zdecydowanie
postawiliśmy na prostotę i przejrzystość oferty. Proponujemy proste pakiety
minut na krajowe połączenia stacjonarne, wymienne na minuty na połączenia
komórkowe. Poza abonamentem cena minuty nie szybuje w górę, pozostając na
bardzo atrakcyjnym poziomie” – mówi Michał
Krużycki, wiceprezes zarządu Aiton Caldwell SA, właściciela marki FreecoNet. „Telefonia
internetowa ma wiele atutów, między innymi bogatą ofertę usług dodatkowych,
ułatwiających prowadzenie biznesu, czy niskie stawki za połączenia krajowe
i międzynarodowe. W ramach nowych ofert abonamentowych, przy umowach na 24
miesiące udostępniamy użytkownikom usługę Wirtualnego Faksu bez żadnych opłat”
– dodaje Michał Krużycki.
Profesjonalna telekomunikacja dla biznesu – Wirtualna Centralka
Dla klientów
biznesowych stworzona została oferta abonamentowa Wirtualnej Centralki. W
ramach pakietu firma otrzymuje 3 stanowiska dla konsultantów, 6 numerów
stacjonarnych oraz 3000 minut na krajowe połączenia stacjonarne, wymienne na
1000 minut na połączenia do krajowych operatorów komórkowych. Wirtualna
Centralka w pakiecie zawiera usługi IVR, Wirtualny Faks oraz Telekonferencje.
Koszt abonamentu w tej ofercie zaczyna się już od 159,90 złotych netto.
„Wirtualna Centralka
to oferta przeznaczona dla firm, które w łatwy sposób chcą stworzyć
profesjonalny system telekomunikacyjny. Elastycznie dopasowuje się do potrzeb
firmy, w zależności od jej wielkości i potrzeb. Do podstawowej oferty
można dokupić licencję na kolejnego użytkownika i dodatkowe minuty połączeń do
wykorzystania. Jest to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych central
telefonicznych” – wyjaśnia Michał Krużycki.
Nowe oferty
abonamentowe FreecoNet dostępne są od 25 listopada. Z oferty mogą skorzystać
zarówno dotychczasowi użytkownicy platformy, jak i nowi klienci, np.
przenoszący numer od innego operatora stacjonarnego.
O FreecoNet:
FreecoNet to
jedna z marek Aiton Caldwell SA – lidera telefonii VoIP i telekomunikacyjnych
rozwiązań SaaS w Polsce. To platforma telekomunikacyjna dla klientów
indywidualnych i małego biznesu. Oferuje tanie i wysokiej jakości usługi
telefonii internetowej VoIP oraz darmowe rozmowy pomiędzy wszystkimi
zarejestrowanymi na niej numerami telefonów – bez względu na to, od jakiego
operatora i z jakiego kraju pochodzą. Wyróżnia się bogatym zestawem hostowanych
usług dodanych (m.in.
Call Center, Wirtualny Faks, Wirtualna Centrala, Rejestrator Rozmów i wiele
innych), które dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii umożliwiają zwiększenie
efektywności działania firmy. W ramach FreecoNet działa również innowacyjna na
skalę światową usługa TelArena, która umożliwia dzwonienie z własnego telefonu
przy pomocy dowolnie wybranych – zawsze najtańszych – operatorów, bez umów i
rozliczeń z nimi.
Więcej
informacji o FreecoNet można naleźć pod adresem: www.freeconet.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz