wtorek, 20 marca 2012

Bloober Team: Mocne otwarcie A-men w Europie

Gra A-men, najnowsza produkcja studia Bloober Team wydana na konsolę PS Vita, cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Łączna liczba pobrań z serwisu PS Network zarówno demo, jak i wersji płatnej wyniosła w pierwszych 2 tygodniach obecności tytułu na rynku blisko 50 tysięcy! Wpływy ze sprzedaży gry będą miały przełożenie na wyniki finansowe spółki już w drugim kwartale br.


Gra A-men, która swoją premierę europejską miała 22 lutego br., została już doceniona zarówno w mediach branżowych, jak i wśród graczy. W międzynarodowej prasie ukazał się szereg przychylnych publikacji dotyczących produkcji Bloober Team. Entuzjastyczne recenzje przekładają się na dużą popularność tytułu wśród użytkowników konsoli PlayStation Vita. Chociaż spółka, w związku ze zobowiązaniami wobec Sony, nie może samodzielnie publikować wyników sprzedażowych, to jednak Prezes Zarządu Bloober Team S.A., pan Piotr Babieno, zdecydował się uchylić rąbka tajemnicy.

Według nieoficjalnych informacji, w ciągu pierwszych 2 tygodni od debiutu ze sklepu PlayStation Network ściągnięto blisko 50.000 egzemplarzy, zarówno wersji demo, jak i wersji płatnej. Rosnąca baza użytkowników napawa nas dużym optymizmem – mówi Piotr Babieno. – Takie zainteresowanie A-men to naprawdę duży sukces, na który cały zespół ciężko zapracował – dodaje. Zarząd Bloober Team S.A. wierzy, że już w drugim kwartale tego roku zyski z gry A-men będą w znacznym stopniu kształtować wyniki finansowe spółki.

Plany na najbliższe tygodnie zapowiadają się bardzo ciekawie. Wkrótce trafi na rynek nowa wersja demo gry A-men, która będzie jeszcze bardziej widoczna w sklepie PSN. W najbliższych dniach rozpoczyna się również duża kampania promocyjna tytułu w Wielkiej Brytanii. Dodatkowo, w związku z umową wydawniczą z TopWare Interactive, planowane jest wydanie gry na rynku amerykańskim, i to zarówno w wersji cyfrowej, jak i pudełkowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz