Strony

wtorek, 12 czerwca 2012

Bloober Team rozpoczął ofensywę na rynku amerykańskim

Wizyta przedstawicieli studia Bloober Team S.A. na targach E3 w Los Angeles stanowiła mocny akcent inaugurujący promocję spółki w Stanach Zjednoczonych. Działanie krakowskiego dewelopera są podejmowane, przede wszystkim, w związku ze zbliżającą się premierą gry A-men w USA. Spółka podczas targów zaprezentowała także swój nowy projekt.


Według szacunków organizatorów podczas targów E3 w Los Angeles pojawiło się ponad 45 tysięcy osób, w tym wszyscy najważniejsi przedstawiciele branży rozrywki elektronicznej. Polskę reprezentował m.in. krakowski deweloper Bloober Team S.A. Producent pierwszej polskiej gry na PlayStation Vita promował w USA swój flagowy produkt, grę A-men, w związku ze zbliżającą się premierą tytułu w Stanach Zjednoczonych. Bloober Team wsparł tym samym w prowadzeniu kampanii swojego amerykańskiego partnera – TopWare Interactive, który od dłuższego czasu jest zaangażowany w działania marketingowe A-men. „Współpraca z TopWare układa się bardzo dobrze. Już teraz są bardzo zaangażowani w promocję A-men, a przecież najintensywniejsza część kampanii dopiero przed nami…”- mówi Piotr Babieno, Prezes Zarządu Bloober Team S.A. Debiut A-men w wersji na PlayStation Vita w Stanach Zjednoczonych planowany jest w połowie bieżącego roku.

Po wydaniu A-men zdecydowanie zwiększyła się rozpoznawalność marki Bloober Team na świecie. „Cieszymy się bardzo, bo wiążemy poważne plany inwestycyjne z rynkiem amerykańskim. Widzimy, że nasze produkty świetnie trafiają w gusta Amerykanów. Świadczy o tym również wielkie zainteresowanie zarówno A-men, jak również naszym nowym projektem” – mówi Babieno.
 
Nowa gra spod szyldu Bloober Team na razie jest owiana tajemnicą. Spółka ujawniła, że będzie to projekt oparty na technologii wypracowanej podczas produkcji A-men. Podczas targów E3 przedstawiciele spółki odbyli szereg spotkań dotyczących planowanej inicjatywy. „Obecnie prowadzimy intensywne rozmowy z wydawcami, ale więcej szczegółów będziemy mogli podać dopiero po podpisaniu umowy” – dodaje Babieno.

Rosnące znaczenie i rozpoznawalność Spółki została dostrzeżone także przez Ambasadę Rzeczypospolitej Polskiej w USA, która zaprosiła przedstawicieli Bloober Team na uroczysty obiad, podczas którego rozważano możliwości inwestycji spółki na rynku amerykańskim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz