Strony

środa, 13 czerwca 2012

Polska firma w Las Vegas. Rusza InfoComm 2012

Czy polskie firmy technologiczne mają czego szukać na największych imprezach audiowizualnych na świecie? Wrocławska firma Aduma pojechała do Las Vegas, by pokazać, że nie mamy powodów do kompleksów. Efekty pracy polskich programistów i grafików prezentowane są na stoiskach m.in. takich firm jak Sharp, Philips, czy Peerless AV. Targi InfoComm to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń branży AV, przyciągające najważniejszych graczy na międzynarodowym rynku oraz niezwykle wymagającą i fachową publiczność.
Przedstawiciele największych globalnych producentów co roku przyjeżdżają do Las Vegas, by zaprezentować światu efekty wielomiesięcznej pracy swoich laboratoriów R&D. Od soboty goście InfoComm'u uczestniczyli w konferencji, dziś rozpoczęła się wystawowa część imprezy.

Topowe marki branży audio-video wystawiające się na tegorocznej edycji InfoComm zaprosiły do współpracy przy tworzeniu swoich prezentacji polską firmę z Wrocławia.

- Od soboty jesteśmy na miejscu i pracujemy na stoiskach Philipsa, Sharpa, Next Window oraz firmy Peerless AV, która jest jednym z największych wystawców i złotym sponsorem imprezy – mówi wiceprezes Adumy Maciej Mielcarek. – Postawili przed nami bardzo jasne zadanie. Mamy wycisnąć wszystko z możliwości ich sprzętu. Skoro tu jesteśmy to chyba się udało – dodaje. Pole do popisu było niemałe – do zagospodarowania Aduma dostała 4 gigantyczne ekrany wielodotykowe MultiTouch – największy o długości aż 5 metrów! Oczekiwania były duże, a wrocławska ekipa chciała pokazać, że Polacy mają wiele do zaoferowania światowej branży ICT.
Prace nad wszystkimi aplikacjami trwały niemal dwa miesiące.

– To dla nas bardzo ważne, bo aż na trzech stoiskach marka Aduma prezentowana jest jako oficjalny partner odpowiedzialny za soft – wyjaśnia Mielcarek. – Takiej okazji nie wolno nam było zmarnować – mówi wiceszef firmy.

To nie jedyny sukces wrocławskiej firmy w ostatnim czasie. W ramach otwarcia wrocławskiej galerii SkyTower Aduma uruchomiła największy na świecie ekran reagujący na ruch. Składa się on z 45 ekranów bezszwowych, mierzy 2 metry wysokości i aż 15 metrów długości.


***
Aduma S.A. to polska firma z Wrocławia działająca w obszarze technologii interaktywnych, kinetycznych i wielodotykowych. Dla swoich klientów specjaliści z Adumy tworzą najbardziej innowacyjne i angażujące systemy multimedialne, dobierają sprzęt oraz zapewniają montaż i wsparcie techniczne na każdym etapie realizacji. Autorskie rozwiązania technologiczne oferowane przez spółkę pozwalają na budowanie zintegrowanych, centralnie zarządzanych sieci najnowocześniejszych nośników multimedialnych. W lutym 2012 roku Aduma zadebiutowała na rynku New Connect. W maju 2012 Aduma została laureatem nagrody Innofirma – Parkowe Orły 2012 dla najbardziej innowacyjnej firmy zlokalizowanej na terenie Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce. Na targach InfoComm w Las Vegas Aduma przygotowała software dla firm: Peerless (ekran wielodotykowy o wielkości 3 x 1,8 m), Sharp (ekran wielodotykowy o długości 5m x 0,75m), Philips (ekran wielodotykowy 1,8 x 1,2m) oraz Next Window (65” ekran wielodotykowy).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz