Strony

wtorek, 14 sierpnia 2012

Doradcy24 - strategia optymalizacji kosztów i rozwoju produktów przynosi efekty

Notowana na NewConnect wrocławska firma Doradcy24 opublikowała wyniki za II kwartał 2012 roku. Przychody netto ze sprzedaży za II kwartał br. wyniosły 3,6 mln PLN i były wyższe o 6% w porównaniu z poprzednim kwartałem.
Doradcy24 wypracowali w drugim kwartale 2012 roku przychody netto ze sprzedaży na poziomie 3,6 mln PLN, co stanowi wzrost o 6% w stosunku do I kwartału 2012 roku.
W segmencie sprzedaży produktów gotówkowych nastąpił wzrost o 100%, w segmencie sprzedaży produktów hipotecznych o 10%, a w segmencie produktów ubezpieczeniowo – inwestycyjnych został utrzymany poziom sprzedaży z poprzedniego kwartału.
Dzięki konsekwentnie wdrażanej strategii rynkowej związanej z rozwojem doradztwa finansowego dedykowanego przedsiębiorcom, Spółka w II kwartale uzyskała dynamiczny wzrost poziomu udzielonego za jej pośrednictwem finansowania podmiotom gospodarczym. Poziom ten przekroczył 10 mln PLN i był o prawie 35% wyższy od założonego w planie.
- Pomimo utrzymujących się niesprzyjających trendów na głównych rynkach naszej działalności, widzimy,                      iż wysiłki wkładane w systematyczny rozwój relacji z naszymi partnerami działającymi na rynku hipotecznym, jak również podjęte, kontynuowane i planowane działania w innych segmentach działalności przynoszą wzrost przychodów i poprawę wyniku netto. Pozwoli nam to w krótkiej perspektywie zbilansować koszty działalności Spółki, a w dłuższej zapewni stabilny wzrost zysków - mówi Robert Loranc, Prezes Zarządu Doradcy24.

Strata netto za drugi kwartał 2012 roku wyniosła 409,3 tys. PLN i była niższa o 35% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2012 roku. Strata ze sprzedaży wyniosła natomiast 413,6 ty. PLN i była niższa o 40% w porównaniu z poprzednim kwartałem.

- Wzrost wyników sprzedaży uzyskaliśmy m.in. dzięki uruchomieniu działów Call Center i e-Commerce, które wykorzystują nasz nowy system CRM. Poprawiliśmy także efektywność procesów sprzedażowych, poszerzyliśmy znacznie paletę oferowanych produktów finansowych, a nasze działania marketingowe zostały zintensyfikowane. Dodatkowo położyliśmy większy nacisk na optymalizację kosztów, co będzie miało odzwierciedlenie również w kolejnych kwartałach - dodaje Robert Loranc, Prezes Zarządu Doradcy24.

Doradcy24 nie zaprzestają inwestować w rozwój sieci sprzedaży i w marketing. Ponadto kontynuowana jest strategia dywersyfikacji przychodów dzięki wprowadzaniu nowych produktów do oferty oraz rozwojowi kanałów dystrybucji m.in.: linia biznesowa kredytów i pożyczek gotówkowych, linia biznesowa produktów komercyjnych, w tym w szczególności oferta dla MŚP, a także linia biznesowa produktów ubezpieczeniowo - inwestycyjnych.

Doradcy24 S.A. to niezależna, jedna z największych spółek doradztwa finansowego w Polsce.    
Doradcy24 działają poprzez sieć placówek własnych zlokalizowanych w największych miastach, a także placówki partnerskie na terenie całego kraju i sieci sprzedaży bezpośredniej. W ofercie spółki znajdują się produkty i usługi kilkudziesięciu banków, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych i factoringowych oraz instytucje udzielające pożyczek pozabankowych.
Spółka Doradcy24 jest członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, a także Związku Firm Doradztwa Finansowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz