Strony

środa, 12 września 2012

Call2Action: Wait TV w sieci Kolporter

Spółka Call2Action rozpoczyna współpracę z  największym dystrybutorem prasy w Polsce – siecią Kolporter. Od września br. Wait TV będzie emitowany na ekranach przy kasach w ponad 200 ­Salonikach Prasowych  Kolporter i Salonach Top Press. 


Rozpoczęcie współpracy z największą siecią dystrybucji prasy w Polsce to znaczący krok w rozwoju Call2Action. Wait TV dotychczas dostępny był wyłącznie w strefach przykasowych wielkopowierzchniowych marketów, przyciągając uwagę konsumentów spotami reklamowymi oraz informacjami z kraju i świata. Od września będzie dostępny również w salonach prasowych należących do sieci Kolporter; łącznie instalacja obejmie 205 placówek w całej Polsce.

Pozyskanie sieci Kolporter jako Partnera jest niezwykle istotne dla naszej spółki. Daje nam też nowe możliwości, które pozwolą zapewnić dynamiczny rozwój naszej sieci nośników. Dotychczasowy zasięg Wait TV wynosił ponad 9,8 mln osób powyżej 18 r.ż., a dołączenie sieci Kolporter znacząco zwiększy ten potencjał – powiedziała Magdalena Żurawska, Dyrektor Sprzedaży Call2Action.

Wait TV: nowa sieć, nowy format

Należące do Call2Action Wait TV i Shopping TV można było dotychczas oglądać w sieciach delikatesów Alma, supermarketów Piotr i Paweł oraz hipermarketów i kompaktowych hipermarketów Tesco. Pozytywny odbiór ekranów reklamowych w sieciach handlowych potwierdzają badania przeprowadzone przez ośrodek badawczy Millward Brown SMG/KRC. Blisko 65 proc. respondentów przyznało, że dzięki oglądaniu Wait TV, czas spędzony w kolejce nie dłuży się, a prawie 55 proc. chętnie ogląda emitowane tam reklamy. Co więcej reklama na ekranach przekłada się na wysoką skuteczność – wskaźnik konwersji dla nośników Wait TV to 26 proc.

Podejmując współpracę z siecią Kolporter spółka Call2Action liczy na utrzymanie pozytywnego odbioru i skuteczności własnych nośników. Specjalnie na potrzeby salonów prasowych wykorzystany został nowy format ekranów. Dotychczas Wait TV emitowany był na ekranach 19-calowych. Ponieważ specyfika salonów prasowych jest inna niż sklepów wielkopowierzchniowych – w przypadku Kolportera zdecydowaliśmy się na wykorzystanie ekranów 22-calowych. Większy format sprawi, że emitowane materiały będą widoczne dla każdej osoby odwiedzającej salon prasowy – komentuje Magdalena Żurawska.

Instalacja ekranów w 205 salonach prasowych to również dodatkowy kanał komunikacji z klientem dla sieci Kolporter. Przy współpracy z Call2Action wprowadzamy do swoich placówek nowe narzędzie reklamy i autopromocji. Liczymy, że ekrany staną się istotnym kanałem komunikacji z klientami naszych salonów prasowych. To szybki i skuteczny sposób na zaprezentowanie oferty zarówno naszej, jak i naszych partnerów, a wśród nich wydawnictw prasowych i dostawców produktów przykasowych – powiedział Piotr Lech – menadżer ds. promocji sieci Saloników Prasowych Kolporter. Zamierzamy również wykorzystać lokalność ekranów i zainteresować reklamą przedsiębiorców działających w pobliżu naszych placówek – dodaje Piotr Lech. Do współpracy wytypowane zostały placówki cechujące się największym przepływem klientów – w tym salony prasowe w centrach handlowych, na lotniskach dworcach etc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz