Kampania rusza dziś, potrwa do końca roku. Celem kampanii jest dotarcie do użytkowników potencjalnie zainteresowanych zakupem sprzętu OKI, a więc kilku grup celowych określonych jako: małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), specjaliści oraz osoby decyzyjne w większych firmach. Komunikacja będzie wspierać grupę urządzeń drukujących OKI, zarówno jednofunkcyjnych, jak i wielofunkcyjnych oraz fakt, że z okazji 20-lecia obecności w Polsce firma OKI Systems Polska przygotowała specjalną ofertę promocyjną, z którą klienci mogą zapoznać się na stronie www.iLOVEoki.
– W ramach kampanii prowadzone będą m.in. działania display w dobranych grupach serwisów, mailingi, działania z zakresu SEM oraz akcje kierowane do użytkowników tabletów. Przygotowany został także dedykowany pakiet w modelu CPL do grupy docelowej MŚP – wyjaśnia Anna Gruszka, Co-managing director domu mediowego Codemedia SA.
W kampanii wykorzystane będą narzędzia targetowania behawioralnego oraz działania z zakresu marketingu mobilnego. Landing page ( www.iLOVEoki ) oraz kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Red8 Digital.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz