Na platformie buyingowej Quantum domu mediowego Codemedia udostępniony
został Facebook AdExchange (FBX). Przeprowadzone zostały już pierwsze kampanie z wykorzystaniem systemu, z
których wynika, że efektywność działań jest z punktu widzenia reklamodawcy
kilkukrotnie wyższa w porównaniu z „tradycyjnym” modelem zakupu powierzchni w
Facebooku.
FBX to 18. dostawca powierzchni dla platformy Quantum, a jej łączny
potencjał emisyjny osiągnął już 14 mld odsłon miesięcznie.
Quantum jest platformą
buingową i optymalizacyjną Codemedia, która pozwala na zakup reklam w tzw.
czasie rzeczywistym (RTB) na globalnym rynku AdExchange. Wykorzystywana jest
już od 1,5 roku – pierwsze kampanie w modelu RTB Codemedia prowadziło na
początku 2011 roku i wówczas obejmowały przede wszystkim sieć Adx.
W chwili obecnej do
platformy Quantum przyłączonych jest 18 dostawców powierzchni, między innymi:
Adx, FBX, Rubicon, AppNexus, Improve Digital, OpenX, Pubmatic, Criteo, AdBrite,
Admeld, Adjug. Daje to łączny potencjał emisyjny na poziomie 14 mld odsłon w skali
miesiąca na rynku polskim.
"Kluczowa w rynku
RTB jest jednak nie tylko możliwość zakupu odsłon w czasie rzeczywistym, ale
przede wszystkim dynamiczne modelowanie i optymalizowanie działań. Pierwsze
kampanie z wykorzystaniem FBX już pokazują, że poprzez zakup RTB efektywność
kampanii na Facebooku jest kilkukrotnie wyższa w stosunku do tradycyjnego
zakupu" - mówi Marta Suchenek, Head of Direct Codemedia SA.
Obecnie Codemedia prowadzi
jednocześnie kilkadziesiąt kampanii reklamowych w modelu RTB, większość z nich
korzysta już także z FBX. W gronie pierwszych klientów korzystających z tego
narzędzia znalazły się m.in. Tesco, KFC, EFL, Bacardi Martini, Eden Springs,
Praktiker.
P O L E C A M Y:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz