poniedziałek, 24 września 2012

Facebook AdExchange na platformie Quantum Codemedia

Na platformie buyingowej Quantum domu mediowego Codemedia udostępniony został Facebook AdExchange (FBX). Przeprowadzone zostały już pierwsze kampanie z wykorzystaniem systemu, z których wynika, że efektywność działań jest z punktu widzenia reklamodawcy kilkukrotnie wyższa w porównaniu z „tradycyjnym” modelem zakupu powierzchni w Facebooku.
FBX to 18. dostawca powierzchni dla platformy Quantum, a jej łączny potencjał emisyjny osiągnął już 14 mld odsłon miesięcznie.

Quantum jest platformą buingową i optymalizacyjną Codemedia, która pozwala na zakup reklam w tzw. czasie rzeczywistym (RTB) na globalnym rynku AdExchange. Wykorzystywana jest już od 1,5 roku – pierwsze kampanie w modelu RTB Codemedia prowadziło na początku 2011 roku i wówczas obejmowały przede wszystkim sieć Adx.

W chwili obecnej do platformy Quantum przyłączonych jest 18 dostawców powierzchni, między innymi: Adx, FBX, Rubicon, AppNexus, Improve Digital, OpenX, Pubmatic, Criteo, AdBrite, Admeld, Adjug. Daje to łączny potencjał emisyjny na poziomie 14 mld odsłon w skali miesiąca na rynku polskim.

"Kluczowa w rynku RTB jest jednak nie tylko możliwość zakupu odsłon w czasie rzeczywistym, ale przede wszystkim dynamiczne modelowanie i optymalizowanie działań. Pierwsze kampanie z wykorzystaniem FBX już pokazują, że poprzez zakup RTB efektywność kampanii na Facebooku jest kilkukrotnie wyższa w stosunku do tradycyjnego zakupu" - mówi Marta Suchenek, Head of Direct Codemedia SA.

Obecnie Codemedia prowadzi jednocześnie kilkadziesiąt kampanii reklamowych w modelu RTB, większość z nich korzysta już także z FBX. W gronie pierwszych klientów korzystających z tego narzędzia znalazły się m.in. Tesco, KFC, EFL, Bacardi Martini, Eden Springs, Praktiker.



P O L E C A M Y:

Dwa i pół roku NC Lead. Aton-HT zawsze w składzie 

Polowanie na jelenia - weź udział w nagonce!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz