Grupa Kapitałowa SARE powiększa się. 4 października br. do Inis,
mail-media oraz neronIT dołączyła spółka MobiQuest Sp. z o.o., w której SARE
posiada 50% udziałów. Prezesem Zarządu nowo powołanej spółki zależnej jest
Tomasz Pruszczyński. W zarządzie zasiada również Aleksander Habrzyk jako
Członek Zarządu Spółki.
W minionym tygodniu Grupa Kapitałowa SARE powiększyła się
o MobiQuest Sp. z o.o. Spółka została zawiązana w odpowiedzi na potrzeby rynku
i wykorzystywać będzie kompetencje badawcze Domu Badawczego Maison, który
posiada drugie 50% udziałów oraz zaplecze technologiczne SARE.
Tworząc nową spółkę
wykorzystujemy potencjał jaki tkwi w branży, a także w naszym systemie.
Działalność nowej spółki możliwa jest dzięki integracji modułu ankiet z e-mail
i mobile marketingiem, które oferuje nasz system. Wierzymy, że nowa Spółka
wniesie do branży wiele nowego a efektem naszych działań będzie wiele ciekawych
projektów - komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE.
MobiQuest będzie działać w obszarze badań rynkowych
(Strategic Market Research) realizowanych za pośrednictwem nowych
technologii: Internetu, telefonii komórkowej i innych. Innowacyjność produktu polega na jego
mobilności i szybkości sumowania wyników. Dostępność do obiektywnych opinii
nigdy jeszcze nie była na wyciągnięcie ręki.
MobiQuest
łączy kompetencje badawcze Domu Badawczego Maison i technologiczne SARE.
Badania z użyciem nowych technologii to przede wszystkim: możliwość zadawania
pytań konsumentom znajdującym się w konkretnej sytuacji, np. podczas robienia
zakupów w sklepie, oglądania telewizji, etc. To również szybsze uzyskiwanie
informacji - nawet w ciągu kilku godzin od zadania pytania i niższe koszty badań
niż metodami tradycyjnymi - komentuje Aleksander Habrzyk, Członek
Zarządu MobiQuest Sp. z o.o.
W ramach usługi MobiQuest klienci są
w stanie przeprowadzić reprezentatywny sondaż na skalę ogólnopolską używając do
tego tylko telefonu komórkowego. Szybkość odpowiedzi i reprezentatywność próby
powoduje, że jest to idealne narzędzie dla np. dziennikarzy i mediów, do
publikacji wyników sondażu w ciągu kilku godzin od zapytania.
Badania wykorzystujące różnorodne rozwiązania technologiczne są
przyszłością badań marketingowych, gdyż mogą być szybsze, precyzyjniejsze i
często tańsze od badań tradycyjnych. Dlatego Dom Badawczy Maison postanowił
zaangażować się w rozwój takich badań w Polsce, które mogą stanowić
interesujące uzupełnienie badań dotychczas oferowanych na polskim rynku.-
dodaje Dominika Maison, Prezes Zarządu Domu Badawczego Maison Sp. z o.o.
SARE SA oferuje zaawansowane narzędzie do
e-mail marketingu, które wspomaga wysyłki newsletterów, mailingów oraz
wiadomości SMS, a także zarządza bazami adresowymi i prezentuje szczegółowe
raporty z poszczególnych kampanii. Z
systemu SARE korzystają największe polskie i międzynarodowe firmy.
Dom Badawczy Maison Sp. z o.o. realizuje projekty badawcze przede wszystkim z pasją. Firma istnieje na rynku badawczym od 2005
roku, specjalizuje się w badaniach marketingowych o charakterze strategicznym,
tworzonych i realizowanych w kontekście szerszej wiedzy z zakresu: zachowań
konsumenckich, psychologii reklamy, psychologii emocji i motywacji.
MobiQuest Sp. z o.o. zajmuje się badaniami rynku z użyciem
nowych technologii: Internetu, telefonii komórkowej i innych. Wykorzystuje
kompetencje badawcze Domu Badawczego Maison Sp. z o.o. oraz zaplecza
technologicznego SARE S.A.
P O L E C A M Y:
P O L E C A M Y:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz