Aduma
S.A. jako jedyna dolnośląska spółka z obszaru nowoczesnych
technologii i multimediów otrzymała dofinansowanie na rozwój ekspansji
międzynarodowej w ramach działania 6.1. Programu Operacyjnego
Innowacyjna Gospodarka.
Wnioski
grantowe przyjmowano do 2 stycznia 2013 r. Aplikacja lidera na polskim
rynku technologii interaktywnych, kinetycznych i dotykowych zyskała
uznanie m.in. dzięki przemyślanej koncepcji rozwoju skoncentrowanej nie
tylko na rynkach Europy Zachodniej. – Udział w działaniu „Paszport do eksportu” to dla nas szansa na realizację przemyślanej strategii ekspansji międzynarodowej – wyjaśnia Maciej Mielcarek, Wiceprezes Aduma S.A. – Projekt,
który realizujemy do połowy 2014 roku, zakłada nie tylko realizację
misji gospodarczych i rozwijanie współpracy z partnerami
międzynarodowymi ale także udział w projektach ekspozycyjnych o
międzynarodowym charakterze. W naszym obszarze zainteresowań są nie
tylko partnerzy z Europy Zachodniej ale także ze Stanów Zjednoczonych i
Azji, gdzie bardzo często można pozyskiwać bardzo
znaczące i prorozwojowe kontrakty. Udział w projektach targowych to także okazja do poszerzenia know-how Spółki notowanej na rynku New Connect.
Do tej
pory Aduma S.A. uczestniczyła w globalnych projektach wystawienniczych,
m.in. targach InfoComm w Las Vegas czy CEBiT w Hannowerze, gdzie w 2011
roku Spółka była głównym dostawcą technologii na polskie stoisko
przygotowywane przez Ministerstwo Gospodarki RP. Dzięki wsparciu
funduszy Unii Europejskiej będzie możliwa szersza i bardziej kompleksowa
ekspansja producenta angażujących systemów multimedialnych. To także
okazja do prezentacji nowatorskich rozwiązań na rynku globalnym.
Źródło: www.aduma.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz