Strony

czwartek, 10 stycznia 2013

Forbes.pl i Comperia.pl rozpoczynają współpracę

Pierwsza porównywarka finansowa Comperia.pl podpisała z portalem Forbes.pl umowę o partnerstwie. Umowa obejmuje wykorzystanie na witrynie Forbes.pl narzędzi porównujących oferty finansowe oraz współpracę redakcyjną. Łącznie w programie partnerskim ComperiaLead uczestniczy już ponad 1500 wydawców.


W ramach współpracy portal Forbes.pl na swojej głównej stronie serwisu umieścił porównywarkę finansową, umożliwiając swoim użytkownikom porównanie dostępnych na rynku produktów finansowych. Forbes jest kolejnym, po wyborcza.biz i pulsbiznesu.pl, portalem biznesowym, który dołączył do programu partnerskiego ComperiaLead.
 
W minionym roku pozyskaliśmy do programu ponad 800 nowych wydawców. Rozwijając sieć partnerską dążymy do zwiększenia grona użytkowników Comperii oraz poszerzenia dostępności usług. Jako pierwsza porównywarka finansowa w Polsce jesteśmy odpowiedzialni za dostarczanie aktualnych informacji o produktach oraz narzędzi i pełnego wsparcia, jakiego potrzebują nasi partnerzy do stworzenia własnych porównywarek. – podkreśla Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl
 
Współpraca z Comperią pozwala wydawcom na poszerzenie oferty oraz zwiększenie przychodów z ruchu na stronie.
„Użytkownicy naszego portalu to osoby faktycznie zainteresowane inwestycjami, poszukujący ofert finansowych najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Dzięki porównywarce Comperii zyskują w jednym miejscu dostęp do wszystkich dostępnych ofert rynkowych, informacje o plusach i minusach wybranych produktów oraz ich rzeczywistych kosztach. – powiedział Adam Rafalski z portalu Forbes.pl
 
Oprócz współpracy polegającej na udostępnianiu porównywarki Comperia i Forbes prowadzą również współpracę redakcyjną. Comperia przygotowuje porady oraz informacje na temat sytuacji w branży finansów.
 
Aktualnie porównywarkę finansową Comperia.pl oferującą dostęp do 22 kategorii produktowych oferowanych przez 75 instytucji finansowych odwiedza rocznie 3,5 mln realnych użytkowników. Strategia Comperii na 2013 rok zakłada dalszy wzrost zasięgu i rozpoznawalności marki, rozwój oferty oraz rozwój serwisu w wersji mobilnej.

Comperia.pl S.A. to pierwsza w Polsce porównywarka finansowa. Przedmiotem działalności spółki jest porównywanie i pośrednictwo w sprzedaży produktów oferowanych przez banki, firmy doradztwa finansowego, towarzystwa ubezpieczeniowe, fundusze inwestycyjne, SKOK-i i inne instytucje finansowe. Witryna Comperia.pl istnieje od marca 2008 roku. Obecnie za jej pośrednictwem do banków trafia co miesiąc kilkanaście tysięcy klientów. W skład Grupy Comperia, oprócz porównywarki finansowej Comperia.pl, wchodzi eHipoteka.com, Autoa.pl, Banki.pl, Kontoteka.pl oraz Comperialead.pl.


Źródło: www.comperia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz