Strony

piątek, 25 stycznia 2013

Marka S.A. wzmacnia swój zarząd

Pracami pożyczkowej spółki, od początku marca 2013 r., pokieruje Jarosław Konopka – obecny wiceprezes i jeden z największych akcjonariuszy firmy. Tego samego dnia funkcję wiceprezesa obejmie Jolanta Szorc, która przez lata kierowała zespołami sprzedaży największych koncernów medycznych obecnych w Polsce.


Rada nadzorcza Marki powołała obecnego wiceprezesa spółki oraz jej znaczącego akcjonariusza Jarosława Konopkę na stanowisko Prezesa Zarządu. Swoje stanowisko obejmie on od początku marca 2013 r. Nowy prezes spółki jest z nią związany od czerwca 2006 roku początkowo jako udziałowiec, a aktualnie jako akcjonariusz Marka S.A. W Zarządzie białostockiej firmy pożyczkowej jest od 24 września zeszłego roku.

Jarosław Konopka dodatkowo od 1998 roku pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej Euro Hotel System Sp. z o.o., zarejestrowanej na terytorium Ukrainy i działającej w branży hotelarskiej.

„Przez kilka miesięcy obecności w spółce udało mi się dokładnie zdiagnozować obecną sytuację i wprowadzić zmiany w najbardziej newralgicznych obszarach. Najbliższe tygodnie, wspólnie z nową panią wiceprezes, poświęcimy na aktualizację strategii spółki, która zapewni jej bezpieczny i stabilny rozwój.”
– powiedział Jarosław Konopka, wiceprezes Marka S.A.

Jednocześnie z objęciem funkcji przez nowego prezesa pracę na stanowisku wiceprezesa Marka S.A. rozpocznie Jolanta Szorc,  która jest doświadczonym menedżerem i przez lata kierowała zespołami sprzedaży największych koncernów medycznych obecnych w Polsce. Jolanta Szorc jest absolwentką Wyższej szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Ukończyła m. in.: Akademię Menedżera Sprzedaży w Harvard College, Podyplomowe Studium Prawa Medycznego, Bioetyki i Socjologii Medycyny na Uniwersytecie Warszawskim oraz Szkołę Trenerów Zarządzania Matrik w Krakowie.

Wejście Pani Jolanty Szorc do zarządu związane jest z dynamicznym rozwojem działu operacyjnego Marki. Jej wieloletnie doświadczenie w budowie zespołów sprzedażowych z pewnością zaowocuje znaczącą poprawą jakości obsługi ze strony naszych przedstawicieli handlowych”- mówi Jarosław Konopka, nowo powołany prezes Marka S.A.

Białostocka firma pożyczkowa jest w trakcie rewizji swojej strategii, w celu budowy długoterminowej wartości fundamentalnej dla akcjonariuszy. Ze względu na zmiany polityki rozliczenia odpisów aktualizacyjnych i zmiany w polityce sprzedażowej zarząd spółki pożyczkowej z siedzibą w Białymstoku, postanowił odwołać prognozy wyników finansowych na 2012 rok i zmienić prognozy na lata 2013-2014. Działania obecnego zarządu są nakierowane na poprawę jakości portfela pożyczek, optymalizację kosztów, zwiększenia efektywności i bezpieczny niskonakładowy rozwój terytorialny.

Informacje o Spółce:

Marka S.A. to doświadczona instytucja finansowa, specjalizująca się w dostarczaniu szybkich pożyczek gotówkowych z obsługą w domu klienta. Firma oferuje pożyczki o wartości od 200 do 2 000 zł na okres od 2 do 60 tygodni, przy czym pożyczki o dłuższym okresie spłaty (40-60 tygodni) oferowane są stałym i lojalnym klientom. W połowie września 2011 roku do oferty firmy wprowadzono nowe produkty tj. pożyczki na 15 oraz 30 dni, które wzbogaciły i uatrakcyjniły dotychczasową ofertę. Według danych na trzeci kwartał 2012 roku. Spółka posiada - ponad 23,5 tys. klientów (blisko 25 tys. aktywnych umów).
Działalność sprzedażowa i inwestycyjna realizowana jest na obszarze dziewięciu województw: podlaskiego, lubelskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego oraz małopolskiego. Obsługą klientów zajmuje się około 700 wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych, docierających nawet do najmniejszych miejscowości w obszarze działania firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz