wtorek, 5 lutego 2013

FreecoNet w nowej odsłonie

FreecoNet - lider rynku telefonii VoIP, zmienia się na dobre. Właśnie debiutuje z nową odsłoną strony internetowej oraz „odświeżonym” logotypem. Istotnym założeniem wprowadzanych zmian jest nowa jakość komunikacji z klientem, oparta na prostym i zrozumiałym przekazie. Wszystkie prowadzone działania wpisują się w strategię marki, jako przyjaznej i dostępnej dla każdego.


Dotychczasowa strona internetowa FreecoNet powstała kilka lat temu. Była to druga z kolei strona marki, której celem było uproszczenie przekazu i ułatwienie klientom korzystania z platformy. Od tego czasu oferta FreecoNet znacznie się rozwinęła, zmieniły się trendy rynkowe oraz oczekiwania konsumentów. Chcąc być liderem, niezbędne jest podążanie za potrzebami klientów, którzy obecnie poszukują rozwiązań maksymalnie prostych oraz jasnych i precyzyjnych sformułowań. Na takich właśnie założeniach oparty został projekt stworzenia nowej strony www.freeconet.pl.

„Początkowo platforma FreecoNet używana była głównie przez informatyków. Skonfigurowanie niektórych usług możliwe było jedynie przez osoby faktycznie znające się na rzeczy. Stopniowo zmienialiśmy wizerunek i sposób komunikacji z klientem, by ułatwić klientom korzystanie z platformy. Efektem tych działań jest nasza nowa strona.” - powiedział Paweł Gruszecki, Business Line Manager FreecoNet, Aiton Caldwell SA.

Co nowego?
Na nowej stronie, chcąc ułatwić użytkownikom wybór, usługi podzielone zostały na grupy tworzące funkcjonalne rozwiązania. Klient może zatem wybrać kilka spośród usług składających się na firmową infolinię, Wirtualną Centralką, FreecoNet w komórce, integrację systemów komputerowych z telefonią VoIP i wiele innych. Obecna strona skierowana jest zarówno do osób dopiero rozpoczynających korzystanie z telefonii VoIP, jak i dla osób technicznych, którzy na stronie poszukują zaawansowanych rozwiązań.

Za sukcesem marki, oprócz nowoczesnej technologii, stoi także zespół młodych, ambitnych i pozytywnych ludzi. Dlatego też FreecoNet w nowej odsłonie pokazuje swoją twarz i stawia na relacje. „Jako Business Line Manager FreecoNet bardzo cenię sobie ludzi, z którymi współpracuję tworząc nowe rozwiązania. We FreecoNet wszystkich nas łączy praca, ale każdy ma także swoje pasje i zainteresowania, którymi chcieliśmy się podzielić - efekty zobaczyć można na stronie. To naprawdę fajne móc pracować z takimi ludźmi.” - wskazuje Paweł Gruszecki.

Wraz ze zmianą strony, FreecoNet postawił także na odświeżenie logotypu oraz identyfikacji wizualnej. To już trzecie logo w historii marki, ukazujące w jakim kierunku zmierza FreecoNet.Rozpoczynając prace nad zmianami ważne było dla nas przede wszystkim uproszczenie i minimalizm. Podobnie jak strona www, nasze nowe materiały firmowe charakteryzuje dużo bieli, przestrzeń i czystość. Wszystko to symbolizuje nowoczesną technologię i wysoką jakość. Całość jest prosta - nie ma niczego, co jest zbędne. Dodatkowo, nasze materiały firmowe w określonej kombinacji układają się w kształt kuli, nawiązując tym samym do  łączenia wszystkich na ziemi, swobody komunikacji oraz bycia w kontakcie na okrągło.” - dodaje Paweł Gruszecki.

Wprowadzone zmiany - nowe logo oraz nowa strona www to początek szeregu zmian, jakie FreecoNet przygotował na rok 2013. Zgodnie ze strategią marki, oferta rozwijana będzie o rozwiązania mobilne oraz nowe funkcjonalności. Wszystko po to, by użytkownikom zapewnić jeszcze większą swobodę komunikacji.

__________________________________________
O FreecoNet:

FreecoNet to jedna z marek Aiton Caldwell SA – lidera telefonii VoIP i telekomunikacyjnych rozwiązań SaaS w Polsce. To platforma telekomunikacyjna dla klientów indywidualnych i małego biznesu. Oferuje tanie i wysokiej jakości usługi telefonii internetowej VoIP oraz darmowe rozmowy pomiędzy wszystkimi zarejestrowanymi na niej numerami telefonów – bez względu na to, od jakiego operatora i z jakiego kraju pochodzą. Wyróżnia się bogatym zestawem hostowanych usług dodanych (m.in. Call Center, Wirtualny Faks, Wirtualna Centrala, Rejestrator Rozmów i wiele innych), które dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii umożliwiają zwiększenie efektywności działania firmy. W ramach FreecoNet działa również innowacyjna na skalę światową usługa TelArena, która umożliwia dzwonienie z własnego telefonu przy pomocy dowolnie wybranych - zawsze najtańszych - operatorów, bez umów i rozliczeń z nimi.

Więcej informacji o FreecoNet można naleźć pod adresem: http://www.freeconet.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz