czwartek, 19 lipca 2012

Dom mediowy Codemedia realizuje kampanie dla serwisu Gumtree.pl

Codemedia SA przygotowała kampanię telewizyjną dla serwisu ogłoszeniowego Gumtree.pl. Kampania potrwa do końca lipca, a jej celem jest generowanie ruchu w serwisie, oraz zachęcanie użytkowników do publikowania ogłoszeń.


Gumtree.pl to bezpłatny serwis ogłoszeń lokalnych. Dom mediowy Codemedia współpracuje z Gumtree od połowy 2011 r.

 - Lipcowa kampania telewizyjna nawiązuje do działań prowadzonych przez Gumtree.pl wiosną. Zgodnie z naszymi sugestiami w maju i w czerwcu Gumtree zdecydowało się na zmniejszenie aktywności reklamowych w Polsce, ze względu na „gorączkę piłkarską” i związany z nią clutter. Wspólnie uznaliśmy, że w okresie bezpośrednio poprzedzającym UEFA Euro 2012, jak i w czasie trwania turnieju, walka z ogromnym natłokiem reklam o tematyce piłkarskiej nie będzie efektywna – mówi Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia SA.

 W obecnej kampanii główny nacisk położono na obecność w wybranych stacjach tematycznych, ale emisje zaplanowano także w stacjach ogólnopolskich. Emitowane są rotacyjnie dwa spoty 15-sekundowe.


Gumtree.pl to portal darmowych ogłoszeń internetowych, istniejący od 2004 r. Serwis powstał w 2000 r. jako lokalny londyński serwis ogłoszeniowy i społecznościowy. Jego celem było łączenie ludzi, którzy planują się przeprowadzić do Londynu, lub dopiero przybyli do tego miasta i potrzebują pomocy w znalezieniu mieszkania czy pracy oraz chcą nawiązać nowe znajomości. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej popularność Gumtree.com wzrosła bardzo m.in. wśród polskich emigrantów, którzy próbowali jakoś odnaleźć się w Londynie – dlatego w 2004 roku powstał serwis Gumtree.pl. Dziś sieć Gumtree działa już w 70 miastach położonych w 6 krajach – w Wielkiej Brytanii jest największą stroną internetową drobnych ogłoszeń dla lokalnych społeczności dotyczących wynajmu mieszkań i pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz