
Zarząd SARE S.A. stawia przed sobą nowe cele
strategiczne. Do końca 2015 roku, Spółka planuje osiągnąć przychód na poziomie
30 mln zł, zysk netto 3 mln zł oraz kapitalizację spółki SARE na poziomie 50
mln zł. Za osiągnięcie powyższych wyników Tomasz Pruszczyński oraz Dariusz
Piekarski, otrzymają premię, którą stanowić będzie po 2% łącznej liczby akcji
spółki SARE S.A.
Stawiamy
przed sobą poważny cel. Osiągnięcie takich wyników, jest możliwe, gdyż stale
się rozwijamy i mamy przed sobą wiele planów, które spowodują że Spółka będzie rosła w siłę.
Mój optymizm jest poparty doświadczeniem, które zdobyłem przez osiem lat
działalności w branży e-mail marketingowej, jego dynamicznym rozwojem ale także
faktem, że zespół SARE tworzą specjaliści i doświadczeni menadżerowie – komentuje Tomasz
Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A.
Przypomnijmy, iż w ubiegłym tygodniu Dariusz
Piekarski, dyrektor zarządzający SARE S.A. został członkiem zarządu Spółki. Do
jego obowiązków, oprócz strategicznego i operacyjnego zarządzania Spółką, dołączyła
odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie spraw Spółki i dalszy jej rozwój.
Wchodząc
do Zarządu postawiłem sobie za cel rozwój Spółki nie tylko na polskim rynku,
ale także na globalnym rynku e-mail marketingu. Stale rozwijamy system a także
zespół, zatrudniając nowych specjalistów do sprzedaży, w szczególności na
rynkach zagranicznych, obsługi klienta, która jest bardzo dobrze oceniana przez
naszych klientów, jak również działów IT oraz marketingu. Powiększając Grupę
Kapitałową, poszerzamy ofertę SARE o nowe produkty i usługi. Wszystkie
dotychczasowe działania i plany, które przed nami pozwolą nam na osiągnięcie
tak dobrych wyników – dodaje Dariusz Piekarski, Członek Zarządu SARE S.A.
Powyższe dane nie stanowią oficjalnej prognozy
wyników, a jedynie cele, które Spółka planuje zrealizować do końca 2015 roku.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spółka
SARE S.A. jest liderem na polskim rynku e‑mail marketingu. Oferuje
zaawansowane narzędzia w obszarze e-mail marketingu. Komplementarne usługi
świadczone przez SARE S.A. wspomagają wysyłanie newsletterów, mailingów,
wiadomości SMS oraz planowanie kampanii
e-mailingowych i udostępnianie narzędzi analitycznych. Ponadto, służą
zarządzaniu bazami adresowymi, a także prezentowaniu szczegółowych raportów z
poszczególnych kampanii. Z systemu SARE korzystają największe polskie i
międzynarodowe firmy, takie jak Ikea, Media Markt, Unilever, ING, Lexus,
Mercedes-Benz, Cinema City, Allianz,
Expander, czy Empik.com.
W
skład grupy kapitałowej SARE SA wchodzą spółki technologiczne dostarczające
systemy informatyczne do masowej komunikacji z wykorzystaniem poczty
elektronicznej oraz telefonii komórkowej.
Są to: SARE S.A., Mail- media sp. z
o.o., Inis sp. z o.o i neronIT sp. z o.o.
szkoda ze nie potrafia placic faktur na czas, opoznienie 3 miesiace i teksty, ze czekaja na pieniadze od klienta. to jest powazne?
OdpowiedzUsuń