wtorek, 26 listopada 2013

FreecoNet: Nowe oferty abonamentowe dla firm i klientów indywidualnych

FreecoNet, lider rynku telefonii internetowej w Polsce, zaprezentował nową ofertę abonamentową dla użytkowników biznesowych oraz indywidualnych. Dotychczasową ofertę kont prepaidowych FreecoNet uzupełnią miesięczne pakiety 300 i 700 minut. Dzięki wprowadzeniu abonamentów, gdański operator chce skuteczniej zawalczyć o klientów z dostawcami tradycyjnej telefonii stacjonarnej.


W ramach nowej oferty abonamentowej FreecoNet wprowadza dwie taryfy: FreecoNet 300 oraz FreecoNet 700, a także specjalny pakiet Wirtualnej Centralki dla firm. Nowe abonamenty dostępne są w wariantach 12 i 24-miesięcznych. Aktualna oferta prepaid FreecoNet pozostaje bez zmian.

Dla biznesu i dla domu – abonamenty FreecoNet
W pakiecie FreecoNet 300 użytkownicy otrzymują 300 minut do wykorzystania na krajowe połączenia stacjonarne, wymienne na 100 minut połączeń do krajowych sieci komórkowych. Pakiet FreecoNet 700 to aż 700 minut do wykorzystania na krajowe połączenia stacjonarne, wymienne na 233 minuty połączeń do krajowych sieci komórkowych. Ceny ofert abonamentowych zaczynają się już od 16,90 zł netto za miesiąc. 
Po wykorzystaniu środków w abonamencie, cena minuty połączenia nie przekracza kilkunastu groszy.
W Polsce wynosi ona 5 groszy na numery stacjonarne i 15 groszy na numery komórkowe. Bardzo tanio można dzwonić również za granicę: ceny zaczynają się odpowiednio od 3 i 5 groszy za minutę. Natomiast wszystkie połączenia realizowane wewnątrz sieci FreecoNet (w tym np. połączenia w ramach firmy) są bezpłatne.

„Zdecydowanie postawiliśmy na prostotę i przejrzystość oferty. Proponujemy proste pakiety minut na krajowe połączenia stacjonarne, wymienne na minuty na połączenia komórkowe. Poza abonamentem cena minuty nie szybuje w górę, pozostając na bardzo atrakcyjnym poziomie” – mówi Michał Krużycki, wiceprezes zarządu Aiton Caldwell SA, właściciela marki FreecoNet. „Telefonia internetowa ma wiele atutów, między innymi bogatą ofertę usług dodatkowych, ułatwiających prowadzenie biznesu, czy niskie stawki za połączenia krajowe i międzynarodowe. W ramach nowych ofert abonamentowych, przy umowach na 24 miesiące udostępniamy użytkownikom usługę Wirtualnego Faksu bez żadnych opłat” – dodaje Michał Krużycki.

Profesjonalna telekomunikacja dla biznesu – Wirtualna Centralka
Dla klientów biznesowych stworzona została oferta abonamentowa Wirtualnej Centralki. W ramach pakietu firma otrzymuje 3 stanowiska dla konsultantów, 6 numerów stacjonarnych oraz 3000 minut na krajowe połączenia stacjonarne, wymienne na 1000 minut na połączenia do krajowych operatorów komórkowych. Wirtualna Centralka w pakiecie zawiera usługi IVR, Wirtualny Faks oraz Telekonferencje. Koszt abonamentu w tej ofercie zaczyna się już od 159,90 złotych netto.

„Wirtualna Centralka to oferta przeznaczona dla firm, które w łatwy sposób chcą stworzyć profesjonalny system telekomunikacyjny. Elastycznie dopasowuje się do potrzeb firmy, w zależności od jej wielkości i potrzeb. Do podstawowej oferty można dokupić licencję na kolejnego użytkownika i dodatkowe minuty połączeń do wykorzystania. Jest to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych central telefonicznych” – wyjaśnia Michał Krużycki.

Nowe oferty abonamentowe FreecoNet dostępne są od 25 listopada. Z oferty mogą skorzystać zarówno dotychczasowi użytkownicy platformy, jak i nowi klienci, np. przenoszący numer od innego operatora stacjonarnego.

O FreecoNet:

FreecoNet to jedna z marek Aiton Caldwell SA – lidera telefonii VoIP i telekomunikacyjnych rozwiązań SaaS w Polsce. To platforma telekomunikacyjna dla klientów indywidualnych i małego biznesu. Oferuje tanie i wysokiej jakości usługi telefonii internetowej VoIP oraz darmowe rozmowy pomiędzy wszystkimi zarejestrowanymi na niej numerami telefonów – bez względu na to, od jakiego operatora i z jakiego kraju pochodzą. Wyróżnia się bogatym zestawem hostowanych usług dodanych (m.in. Call Center, Wirtualny Faks, Wirtualna Centrala, Rejestrator Rozmów i wiele innych), które dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii umożliwiają zwiększenie efektywności działania firmy. W ramach FreecoNet działa również innowacyjna na skalę światową usługa TelArena, która umożliwia dzwonienie z własnego telefonu przy pomocy dowolnie wybranych – zawsze najtańszych – operatorów, bez umów i rozliczeń z nimi.


Więcej informacji o FreecoNet można naleźć pod adresem: www.freeconet.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz