środa, 15 lutego 2012

ALDA S.A. : Ponad 3 mln zł przychodów i 137 tys. zł zysku netto w 4Q 2011

Ostatni kwartał 2011 roku przyniósł spółce ALDA S.A. – notowanym na NewConnect producencie i dystrybutorze artykułów gospodarstwa domowego, wzrost przychodów ze sprzedaży o 31,39 proc. do 3,04 mln zł. Zysk netto wyniósł 137 tys. zł wobec 2 tys. zł straty w tym samym okresie 2010 roku.


Całkowite przychody Spółki na koniec 2011 roku wyniosły 9,98 mln zł i były wyższe o 35,52 proc. w odniesieniu do wyniku w roku poprzednim. Jednocześnie zysk netto wzrósł blisko dziewiętnastokrotnie do 260 tys. złotych.

- „Znacząca poprawa naszych wyników finansowych była możliwa przede wszystkim dzięki realizacji dużych projektów jak np. dostarczenie 3900 szt. koszy z popielnicą dla znanych koncernów tytoniowych. Ponadto, IV kwartał to okres świąteczny, w którym odnotowujemy najwyższą sprzedaż stojaków choinkowych marki EASY FIX. Należy pamiętać, iż prawie 10 mln zł przychodów oraz 260 tys. zł zysku netto na koniec 2011 roku są wynikami nieaudytowanymi.” – mówi Marek Fryc, prezes zarządu ALDA S.A.

W IV kwartale 2011 roku Spółka skupiła swoją działalność na rozszerzeniu oferty produktowej. Wprowadzono do niej nowe modele czajników takie jak: czajnik  nierdzewny malowany proszkowo 2L, czajnik aluminiowy 1L, stalowy czajnik emaliowany 2L  oraz pełną gamę produktów w kategorii żaroodpornych naczyń szklanych z podgrzewaczami.

- „W 2011 roku do naszej oferty produktowej wprowadziliśmy stojak choinkowy EASY FIX JUNIOR, którego pierwsza partia pilotażowa spotkała się z uznaniem klientów w minionym roku. Są to stojaki wykonane z plastiku, lżejsze od stalowych i bardziej poręczne dla klienta końcowego. W ubiegłym roku ukończyliśmy również prace nad wdrożeniem nowoczesnej technologii Alda-Therm umożliwiającej nanoszenie nadruków reklamowych na powierzchnie produktów malowanych proszkowo. Chcemy w ten sposób pozyskać większą liczbę klientów instytucjonalnych.” – tłumaczy Marek Fryc
Pełna treść raportu dostępna jest tutaj

ALDA S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect 26.12.2011 r. Debiut poprzedziła prywatna emisja akcji serii C o wartości 0,55 mln zł. Środki z niej pozyskane zostały przeznaczone na zwiększenie kapitału obrotowego w celu sfinansowania wzrostu sprzedaży i rozwoju kanałów dystrybucji oraz w inwestycje we własną infrastrukturę techniczną.



P O L E C A M Y:

Strzał w stopę wg Forbes czyli parę słów o Rankingu Autoryzowanych Doradców

 

Wyniki finansowe po IV Q 2011

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz