Strony

czwartek, 28 czerwca 2012

IMS rozszerza współpracę z Galerią Echo w Kielcach

Internet Media Services S.A. (IMS) - lider polskiego rynku Marketingu Sensorycznego, podpisał kolejną umowę z Galerią Echo w Kielcach. Rozszerzenie współpracy pomiędzy firmami polega na podpisaniu umowy na świadczenie usług aromamarketingu na terenie Galerii Echo. Jest to blisko 1.000 obiekt obsługiwany przez IMS w zakresie aromamarketingu.


- Rozszerzenie współpracy z Galerią Echo w Kielcach jest potwierdzeniem dobrej współpracy pomiędzy firmami. Nowy kontrakt został podpisany na 2 lata i w pełni wpisuję się w realizację strategii rozwoju Grupy IMS. Widzimy, że usługa aromamarketingu jest doceniania na rynku, o czym świadczy stale powiększające się grono naszych Klientów – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.

Pod względem liczby sklepów, Galeria Echo jest jednym z największych obiektów handlowo-rozrywkowych w Polsce oraz największą tego typu inwestycja w regionie. Galeria Echo podczas zeszłorocznych targów MAPIC w słynnym pałacu festiwalowym Cannes, uzyskała pierwsze miejsce w kategorii najlepszego obiektu handlowo – rozrywkowego po rozbudowie ("Best refurbished retail development") wyprzedzając między innymi inwestycje z Włoch i Niemiec.

Internet Media Services S.A. (IMS) w sposób indywidualny traktuje każdego Klienta, proponując mu nieszablonowe rozwiązanie w zakresie wykorzystania możliwości narzędzi marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży.
Grupa IMS jest międzynarodowym dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu audiomarketingu, digital signage oraz aromamarketingu. Nowoczesne rozwiązania oferowane przez Grupę pozwoliły osiągnąć pozycję lidera na rynku polskim, jak również rozpocząć rozwój oferty na innych rynkach europejskich. 
 Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie Klienta.
Obecnie Grupa IMS obsługuje ponad 87% galerii handlowych. Wśród partnerów handlowych Grupy znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pizza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz