Spółka Call2Action rozpoczyna współpracę z największym
dystrybutorem prasy w Polsce – siecią Kolporter. Od września br. Wait TV będzie
emitowany na ekranach przy kasach w ponad 200 Salonikach Prasowych
Kolporter i Salonach Top Press.
Rozpoczęcie współpracy z największą siecią dystrybucji prasy w Polsce to
znaczący krok w rozwoju Call2Action. Wait TV dotychczas dostępny był wyłącznie
w strefach przykasowych wielkopowierzchniowych marketów, przyciągając uwagę
konsumentów spotami reklamowymi oraz informacjami z kraju i świata. Od września
będzie dostępny również w salonach prasowych należących do sieci Kolporter;
łącznie instalacja obejmie 205 placówek w całej Polsce.
Pozyskanie sieci Kolporter jako Partnera jest niezwykle istotne dla
naszej spółki. Daje nam też nowe możliwości, które pozwolą zapewnić dynamiczny
rozwój naszej sieci nośników. Dotychczasowy zasięg Wait TV wynosił ponad 9,8
mln osób powyżej 18 r.ż.,
a dołączenie sieci Kolporter znacząco zwiększy ten potencjał – powiedziała
Magdalena Żurawska, Dyrektor Sprzedaży Call2Action.
Wait TV: nowa sieć, nowy format
Należące do Call2Action Wait TV i Shopping TV można było dotychczas oglądać
w sieciach delikatesów Alma, supermarketów Piotr i Paweł oraz hipermarketów i
kompaktowych hipermarketów Tesco. Pozytywny odbiór ekranów reklamowych w
sieciach handlowych potwierdzają badania przeprowadzone przez ośrodek badawczy
Millward Brown SMG/KRC. Blisko 65 proc. respondentów przyznało, że dzięki
oglądaniu Wait TV, czas spędzony w kolejce nie dłuży się, a prawie 55 proc.
chętnie ogląda emitowane tam reklamy. Co więcej reklama na ekranach przekłada się na wysoką
skuteczność – wskaźnik konwersji dla nośników Wait TV to 26 proc.
Podejmując współpracę z siecią Kolporter spółka Call2Action liczy na
utrzymanie pozytywnego odbioru i skuteczności własnych nośników.
Specjalnie na potrzeby salonów prasowych wykorzystany został nowy format ekranów.
Dotychczas Wait TV emitowany był na ekranach 19-calowych. Ponieważ
specyfika salonów prasowych jest inna niż sklepów wielkopowierzchniowych – w
przypadku Kolportera zdecydowaliśmy się na wykorzystanie ekranów 22-calowych.
Większy format sprawi, że emitowane materiały będą widoczne dla każdej osoby
odwiedzającej salon prasowy – komentuje Magdalena Żurawska.
Instalacja ekranów w 205 salonach prasowych to również dodatkowy kanał
komunikacji z klientem dla sieci Kolporter. Przy współpracy z Call2Action
wprowadzamy do swoich placówek nowe narzędzie reklamy i autopromocji.
Liczymy, że ekrany staną się istotnym kanałem komunikacji z klientami naszych
salonów prasowych. To szybki i skuteczny sposób na zaprezentowanie oferty
zarówno naszej, jak i naszych partnerów, a wśród nich wydawnictw prasowych
i dostawców produktów przykasowych – powiedział Piotr Lech – menadżer ds.
promocji sieci Saloników Prasowych Kolporter. Zamierzamy również
wykorzystać lokalność ekranów i zainteresować reklamą przedsiębiorców działających
w pobliżu naszych placówek – dodaje Piotr Lech. Do współpracy wytypowane
zostały placówki cechujące się największym przepływem klientów – w tym salony
prasowe w centrach handlowych, na lotniskach dworcach etc.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz