W dniu 13 września 2012 firma Wind Mobile S.A. zawarła
wieloletnią umowę z jednym z operatorów komórkowych na kompleksową współpracę w
zakresie zarządzania usługą halodzwonki.
Współpraca odbywać się będzie w modelu podziału przychodów
(revenue sharing), w ramach której Wind Mobile odpowiadać będzie za dostawę,
utrzymanie i rozwój technologii oraz za usługi związane z marketingiem i
sprzedażą produktów dla klientów końcowych operatora. Umowa obowiązuje do
31.12.2017 r.
„Nasza dotychczasowa współpraca z operatorem przebiegała
doskonale zarówno w obszarze technicznym, jak i biznesowym. Dzięki pozyskanym
doświadczeniom wzbogaciliśmy dotychczasową formułę współpracy i zawarliśmy
wieloletnie partnerstwo. Dzięki pięcioletniej perspektywie ścisłej kooperacji
jesteśmy w stanie jeszcze mocniej zaangażować się w prace przynoszące naszemu
partnerowi istotne zyski, co automatycznie przekłada się na wzrost zysków Wind
Mobile. Według badań Boston Constulting Group, operatorzy w nadchodzących
latach w coraz większym stopniu będą decydować się na zlecanie specjalistycznym
partnerom zadań dotychczas realizowanych wewnątrz własnej organizacji. Nasza
kompleksowa oferta świetnie wpisuje się w ten trend, a jeśli chodzi o
operatorskie usługi dodane to możemy się pochwalić największym doświadczeniem i
możliwościami w Polsce. Przez kolejne pięć lat będziemy mieć ręce pełne
pracy." – mówi Tomasz Kiser, wiceprezes zarządu Wind Mobile.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz