Pracami pożyczkowej
spółki, od początku marca 2013 r., pokieruje Jarosław Konopka – obecny wiceprezes
i jeden z największych akcjonariuszy firmy. Tego samego dnia funkcję
wiceprezesa obejmie Jolanta Szorc, która przez lata kierowała zespołami
sprzedaży największych koncernów medycznych obecnych w Polsce.
Rada
nadzorcza Marki powołała obecnego wiceprezesa spółki oraz jej znaczącego
akcjonariusza Jarosława Konopkę na stanowisko Prezesa Zarządu. Swoje stanowisko
obejmie on od początku marca 2013 r. Nowy prezes spółki jest z nią związany od czerwca
2006 roku początkowo jako udziałowiec, a aktualnie jako akcjonariusz Marka S.A.
W Zarządzie białostockiej firmy pożyczkowej jest od 24 września zeszłego roku.
Jarosław
Konopka dodatkowo od 1998 roku pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej
Euro Hotel System Sp. z o.o., zarejestrowanej na terytorium Ukrainy i
działającej w branży hotelarskiej.
„Przez kilka miesięcy obecności w spółce udało mi się dokładnie zdiagnozować obecną sytuację i wprowadzić zmiany w najbardziej newralgicznych obszarach. Najbliższe tygodnie, wspólnie z nową panią wiceprezes, poświęcimy na aktualizację strategii spółki, która zapewni jej bezpieczny i stabilny rozwój.” – powiedział Jarosław Konopka, wiceprezes Marka S.A.
Jednocześnie
z objęciem funkcji przez nowego prezesa pracę na stanowisku wiceprezesa Marka
S.A. rozpocznie Jolanta Szorc, która
jest doświadczonym menedżerem i przez lata kierowała zespołami sprzedaży
największych koncernów medycznych obecnych w Polsce. Jolanta Szorc jest absolwentką Wyższej szkoły Finansów i
Zarządzania w Białymstoku. Ukończyła m. in.: Akademię Menedżera Sprzedaży w Harvard
College, Podyplomowe Studium Prawa Medycznego, Bioetyki i Socjologii Medycyny
na Uniwersytecie Warszawskim oraz Szkołę Trenerów Zarządzania Matrik w
Krakowie.
„Wejście Pani Jolanty Szorc do zarządu związane
jest z dynamicznym rozwojem działu operacyjnego Marki. Jej wieloletnie
doświadczenie w budowie zespołów sprzedażowych z pewnością zaowocuje znaczącą
poprawą jakości obsługi ze strony naszych przedstawicieli handlowych”- mówi
Jarosław Konopka, nowo powołany prezes Marka S.A.
Białostocka
firma pożyczkowa jest w trakcie rewizji swojej strategii, w celu budowy
długoterminowej wartości fundamentalnej dla akcjonariuszy. Ze względu na zmiany
polityki rozliczenia odpisów aktualizacyjnych i zmiany w polityce sprzedażowej
zarząd spółki pożyczkowej z siedzibą w Białymstoku, postanowił odwołać prognozy
wyników finansowych na 2012 rok i zmienić prognozy na lata 2013-2014. Działania
obecnego zarządu są nakierowane na poprawę jakości portfela pożyczek,
optymalizację kosztów, zwiększenia efektywności i bezpieczny niskonakładowy
rozwój terytorialny.
Marka S.A. to doświadczona instytucja finansowa, specjalizująca
się w dostarczaniu szybkich pożyczek gotówkowych z obsługą w domu klienta.
Firma oferuje pożyczki o wartości od 200 do 2 000 zł na okres od 2 do 60
tygodni, przy czym pożyczki o dłuższym okresie spłaty (40-60 tygodni) oferowane
są stałym i lojalnym klientom. W połowie września 2011 roku do oferty firmy
wprowadzono nowe produkty tj. pożyczki na 15 oraz 30 dni, które wzbogaciły
i uatrakcyjniły dotychczasową ofertę. Według danych na trzeci kwartał 2012
roku. Spółka posiada - ponad 23,5 tys. klientów (blisko 25 tys. aktywnych
umów).
Działalność sprzedażowa i inwestycyjna realizowana jest na
obszarze dziewięciu województw: podlaskiego, lubelskiego, mazowieckiego,
podkarpackiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego,
łódzkiego oraz małopolskiego. Obsługą klientów
zajmuje się około 700 wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych,
docierających nawet do najmniejszych miejscowości w obszarze działania firmy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz