Startująca właśnie kampania pożyczek gotówkowych SKOK ma charakter sprzedażowy,
a główny komunikat przekazywany potencjalnym klientom koncentruje się na
„solidnej obniżce oprocentowania pożyczki, o 4 proc.”.- Kampania potrwa 6
miesięcy, w czasie których będą prowadzone bardzo zróżnicowane działania.
Wykorzystane zostaną m.in. bazy mailingowe największych portali, a także
rozbudowany program afiliacyjny. Ważnym elementem będą też działania z zakresu
mobile marketingu, z komunikatami kierowanymi precyzyjnie do poszczególnych
grup celowych – mówi Anna Gruszka, Co-managing Director Codemedia SA.Strona www
dedykowana kampaniihttp://www.kasastefczyka.pl/pozyczka-gotowkowa została
przygotowana własnymi siłami SKOK. Budżet kampanii nie został ujawniony.
Codemedia SA wygrała przetarg SKOK (Kasa Stefczyka) na obsługę budżetu
mediowego wspierającego pożyczki gotówkowe z obniżonym oprocentowaniem. Rusza
pierwsza kampania tego produktu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz