poniedziałek, 11 czerwca 2012

Codemedia wygrał przetarg SKOK na planowanie i zakup mediów

Startująca właśnie kampania pożyczek gotówkowych SKOK ma charakter sprzedażowy, a główny komunikat przekazywany potencjalnym klientom koncentruje się na „solidnej obniżce oprocentowania pożyczki, o 4 proc.”.- Kampania potrwa 6 miesięcy, w czasie których będą prowadzone bardzo zróżnicowane działania.
Wykorzystane zostaną m.in. bazy mailingowe największych portali, a także rozbudowany program afiliacyjny. Ważnym elementem będą też działania z zakresu mobile marketingu, z komunikatami kierowanymi precyzyjnie do poszczególnych grup celowych – mówi Anna Gruszka, Co-managing Director Codemedia SA.Strona www dedykowana kampaniihttp://www.kasastefczyka.pl/pozyczka-gotowkowa została przygotowana własnymi siłami SKOK. Budżet kampanii nie został ujawniony. Codemedia SA wygrała przetarg SKOK (Kasa Stefczyka) na obsługę budżetu mediowego wspierającego pożyczki gotówkowe z obniżonym oprocentowaniem. Rusza pierwsza kampania tego produktu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz