Wizyta przedstawicieli studia Bloober Team S.A. na targach E3 w
Los Angeles stanowiła mocny akcent inaugurujący promocję spółki w Stanach
Zjednoczonych. Działanie krakowskiego dewelopera są podejmowane, przede
wszystkim, w związku ze zbliżającą się premierą gry A-men w USA. Spółka
podczas targów zaprezentowała także swój nowy projekt.
Według szacunków organizatorów podczas targów E3 w Los Angeles
pojawiło się ponad 45 tysięcy osób, w tym wszyscy najważniejsi przedstawiciele
branży rozrywki elektronicznej. Polskę reprezentował m.in. krakowski deweloper
Bloober Team S.A. Producent pierwszej polskiej gry na PlayStation Vita promował
w USA swój flagowy produkt, grę A-men, w związku ze zbliżającą się
premierą tytułu w Stanach Zjednoczonych. Bloober Team wsparł tym samym w
prowadzeniu kampanii swojego amerykańskiego partnera – TopWare Interactive,
który od dłuższego czasu jest zaangażowany w działania marketingowe A-men.
„Współpraca z TopWare układa się bardzo dobrze. Już teraz są bardzo
zaangażowani w promocję A-men, a przecież najintensywniejsza część kampanii
dopiero przed nami…”- mówi Piotr Babieno, Prezes Zarządu Bloober Team S.A.
Debiut A-men w wersji na PlayStation Vita w Stanach Zjednoczonych planowany
jest w połowie bieżącego roku.
Po wydaniu A-men zdecydowanie zwiększyła się
rozpoznawalność marki Bloober Team na świecie. „Cieszymy się bardzo, bo
wiążemy poważne plany inwestycyjne z rynkiem amerykańskim. Widzimy, że nasze
produkty świetnie trafiają w gusta Amerykanów. Świadczy o tym również wielkie
zainteresowanie zarówno A-men, jak również naszym nowym projektem” – mówi Babieno.
Nowa gra spod szyldu Bloober Team na razie jest owiana
tajemnicą. Spółka ujawniła, że będzie to projekt oparty na technologii
wypracowanej podczas produkcji A-men. Podczas targów E3 przedstawiciele
spółki odbyli szereg spotkań dotyczących planowanej inicjatywy. „Obecnie
prowadzimy intensywne rozmowy z wydawcami, ale więcej szczegółów będziemy mogli
podać dopiero po podpisaniu umowy” – dodaje Babieno.
Rosnące znaczenie i rozpoznawalność Spółki została dostrzeżone
także przez Ambasadę Rzeczypospolitej Polskiej w USA, która zaprosiła
przedstawicieli Bloober Team na uroczysty obiad, podczas którego rozważano
możliwości inwestycji spółki na rynku amerykańskim.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz