W dniu 3 lipca 2012 podpisany został list intencyjny pomiędzy
Wind Mobile a wydawnictwem Bauer, dotyczący współpracy w ramach Open Ringback.
Poprzez swoje media Bauer będzie odpowiedzialny za zapewnienie skutecznej
komunikacji z użytkownikami telefonów komórkowych, natomiast Wind Mobile
dostarczy kompleksowe rozwiązanie organizacyjno-techniczne, umożliwiające
wspólne zarabianie na sprzedaży muzyki cyfrowej w formie halodzwonków.
„Polska jest najlepiej rozwiniętym rynkiem halodzwonków w
Europie i jednym z najbardziej zaawansowanych na Świecie, co jest efektem
wykorzystania najlepszych technologii oraz przemyślanej współpracy uczestników
rynku. Open Ringback to jakościowy skok, który umożliwia zewnętrznym partnerom
mediowym zarabianie na sprzedaży halodzwonków. Jestem przekonany, że w perspektywie
najbliższych trzech lat dzięki inicjatywie Open Ringback i reklaMÓWCE – naszemu
nowemu produktowi - osiągniemy pozycję numer jeden na Świecie. Z trzema
operatorami telefonii komórkowej uzgodniliśmy zasady współpracy w ramach Open
Ringback, a rozmowy z ostatnim operatorem przebiegają konstruktywnie i liczymy
na ich szybkie zwieńczenie umową. By w pełni wykorzystać potencjał drugiego
półrocza 2012 rozpoczniemy działania promocyjne Open Ringback bazując na trzech
sieciach mobilnych. Od początku prac nad inicjatywą Open Ringback Wydawnictwo
Bauer podzielało naszą wizję i bardzo się cieszę, że po ponad dwóch latach
negocjacji i przygotowań przechodzimy do fazy realizacji." – mówi Tomasz Kiser,
wiceprezes Wind Mobile ds. Marketingu i Sprzedaży.
O Open Ringback
Open Ringback jest inicjatywą Wind Mobile mającą na celu
standaryzację usługi halodzwonki zarówno na poziomie technicznym, jak i
biznesowym. Dzięki Open Ringback dostawcy treści oraz partnerzy mediowi mogą
oferować haldzwonki abonentom niezależnie od sieci.
O Wydawnictwie Bauer
Działa w Polsce od 1991 roku i jest największym w kraju wydawcą
czasopism. Wydaje 33 tytuły w segmentach: kobiecym, młodzieżowym, telewizyjnym,
komputerowo-growym i motoryzacyjnym, z czego pięć należy do najbardziej
poczytnych w Polsce. Dociera do około 17 milionów odbiorców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz