Notowana na NewConnect warszawska spółka
Internet Media Services (IMS), będąca liderem polskiego rynku Marketingu
Sensorycznego opublikowała
wyniki za I półrocze 2012 roku. Grupa IMS w I półroczu 2012 roku wypracowała przychody
netto ze sprzedaży na poziomie 13 mln PLN, EBITDA natomiast wyniosła 2,5 mln
PLN.
W pierwszym półroczu 2012 roku Grupa
IMS wypracowała 13 mln PLN przychodów netto ze sprzedaży. W porównaniu z
analogicznym półroczem roku ubiegłego były one wyższe o prawie 1,1 mln PLN, co
stanowi wzrost o 9%, natomiast EBITDA wyniosła 2,5 mln PLN i została utrzymana
na podobnym poziomie, co w porównywalnym okresie roku ubiegłego.
- Stały wzrost przychodów jest potwierdzeniem przyjętej przez nas i
realizowanej strategii rozwoju Grupy, polegającej na ciągłym zwiększaniu liczby
obsługiwanych obiektów. Pierwsze półrocze tego roku zakończyliśmy z 5,5 tys. podpisanych
długoterminowych umów na usługi abonamentowe z naszymi Klientami – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.
Przychody ze sprzedaży Grupy IMS w I półroczu 2012
roku w porównaniu z analogicznym półroczem roku ubiegłego w segmencie
sprzedaży usług abonamentowych audio i video wzrosły o 22%, w segmencie
sprzedaży aromamarketingu o 29%, natomiast w segmencie usług Digital
Signage o 8%.
-
Działalność operacyjna Grupy obecnie
obciążona jest bardzo wysokimi nakładami inwestycyjnymi. W ramach dofinansowania
ze środków UE otrzymamy kwotę w wysokości do 3,4 mln PLN, która zostanie
wypłacona nam do końca I półrocza 2013 roku. Dofinansowanie otrzymamy za
realizację projektów Digital Signage Premium (IMS S.A.) oraz System Lokalizator
- Multimedialny, Interaktywny Stand Informacyjno-Reklamowy (Tech Cave Sp. z
o.o.) - dodaje Michał Kornacki,
Prezes Zarządu IMS S.A.
Zarząd IMS S.A. podtrzymuję realizację prognoz na 2012 rok
opublikowanych w lutym br. roku, które zakładają osiągnięcie przychodów netto
ze sprzedaży na poziomie 29,8 mln PLN, a EBITDĘ w wysokości 6,7 mln PLN.
O
Internet Media Services S.A.
Grupa
IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc
sprzedaży, jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania
Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:
§
audiomarketingu - przygotowanie i emisja
formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych,
§
videomarketingu - produkcja i emisja przekazów
reklamowych na ekranach plazmowych,
§
aromamarketingu - dobór i dystrybucja
kompozycji zapachowych.
Powyższe
dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest
działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych
i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.
Grupa
obsługuje 5 485 punktów handlowych, w tym większość istniejących w Polsce
galerii handlowych i sieci
sprzedaży wielko-powierzchniowych.
Emitent
tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 2 podmioty bezpośrednio
zależne, zlokalizowane w Polsce.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz