środa, 27 lutego 2013

Aiton Caldwell na konferencji „Cloud Computing – z biznesem w chmurze”


Aiton Caldwell SA objął patronat merytoryczny konferencji „Cloud Computing – z biznesem w chmurze”, która odbędzie się 28 lutego w Warszawie. To kolejna edycja konferencji, podczas której prowadzone będą dyskusje na temat wykorzystania usług w chmurze. W spotkaniu weźmie udział przedstawiciel Aiton Caldwell SA wygłaszając swoją prelekcję.

Cloud computing to obecnie jeden z najważniejszych trendów wyznaczających kierunek rozwoju branży IT. Mimo to rozwiązania te nadal często budzą obawy wśród potencjalnych użytkowników. Dlatego też podczas konferencji eksperci z branży postarają się przybliżyć temat uczestnikom i pokazać, że jest to niewątpliwie ogromna szansa dla przedsiębiorców. Podczas wydarzenia zostanie poruszonych wiele zagadnień technicznych, prawnych oraz biznesowych związanych m.in. z bezpieczeństwem, ochroną danych osobowych i warunkami stosowania rozwiązań w chmurze.

Spółkę Aiton Caldwell SA na konferencji reprezentował będzie Paweł Gruszecki – Business Line Manager marki FreecoNet, który wygłosi prelekcję „Zachmurzona przyszłość – co zostanie w Twojej firmie?”. Podczas wystąpienia poruszone zostaną m.in. kwestie dotyczące rosnącej liczby osób zainteresowanych cloud computingiem oraz obaw, jakie stają przed przedstawicielami firm zanim doświadczą zalet tego rozwiązania. W prelekcji zaprezentowane zostaną również możliwości oraz narzędzia, jakie możemy lub wkrótce będziemy mogli przenieść „w chmurę”.

„Aiton Caldwell to spółka zatrudniająca osoby, które mimo swojego młodego wieku mają spore doświadczenie w branży IT. Takie inicjatywy, jak konferencja „Cloud computing – z biznesem w chmurze” pozwalają nam dzielić się tą wiedzą i zdobytym doświadczeniem, dlatego tak często angażujemy się w tego typu wydarzenia. Naszym celem jest pokazanie uczestnikom spotkania, że korzystając z nowoczesnych technologii mogą usprawnić funkcjonowanie swoich firm bez kosztownych inwestycji.” wskazuje Paweł Gruszecki, Business Line Manager FreecoNet, Aiton Caldwell SA.

Spotkanie odbędzie się 28 lutego w RadissonBlu Centrum Hotel w Warszawie. Kierowane jest ono głównie do dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu, kierowników projektów, szefów działów IT i bezpieczeństwa. Wstęp na konferencję jest dla nich bezpłatny.

Więcej informacji na stronie:

*****

Aiton Caldwell SA to lider polskiego rynku hostowanych usług telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorców oraz klientów indywidualnych. Głównym obszarem działania Grupy jest świadczenie usług SaaS (Software as a Service) opartych na zdalnym udostępnianiu oprogramowania poprzez sieć internet, które można integrować z dowolnym systemem telekomunikacyjnym IP oraz z systemami tradycyjnymi.

Aiton Caldwell SA oferuje swoje rozwiązania za pośrednictwem trzech linii biznesowych: Vanberg Systems (zaawansowany i kompleksowy system telekomunikacyjny dla firm), FreecoNet (platforma telekomunikacyjna oferująca darmowe rozmowy wewnątrz sieci, dedykowana klientom indywidualnym oraz firmom z segmentu SOHO) oraz Smarto (usługa telekomunikacyjna dedykowana mikroprzedsiębiorstwom i startupom).
*****

�na si� z n � G �G wirtualną podróż związaną z licznymi materiałami ekspozycyjnymi. Od 1982 r. CMW jest organizatorem Międzynarodowego Triennale Tkaniny w Łodzi.


---
W razie pytań i wątpliwości dotyczących interaktywnych muzeów, aplikacji i technologii pomocą służy Adam Piwek, Marketing & PR Manager w Aduma S.A., tel. 0 506 189 855, e-mail: a.piwek@aduma.pl W załączeniu materiały fotograficzne i animacja z archiwum Aduma S.A.
---
Aduma S.A. jest innowacyjną firmą technologiczną specjalizującą się w systemach Human-Computer Interaction. Spółka jest ekspertem w przygotowaniu systemów reagujących na ruch, kinetycznych, dotykowych i mobilnych. Autorskie rozwiązania firmy, projektowane w oparciu o naturalny interfejs użytkownika (NUI), znajdują zastosowanie we wszystkich obszarach, gdzie ma znaczenie sprawna, funkcjonalna i angażująca komunikacja człowieka z komputerem – w marketingu, edukacji, informacji i wielu innych. Do grona klientów Aduma S.A. należą najbardziej wymagające globalne marki – od technologicznych i komunikacyjnych po branżę retail oraz sektor publiczny. Za swoje realizacje Aduma S.A. otrzymała szereg wyróżnień. W 2012 były to m.in. nagrody: dla najbardziej innowacyjnej spółki w polskich parkach technologicznych oraz PDSA Award dla produktu Digital Signange – za największy na świecie kinetyczny MegaWall we wrocławskim Sky Tower. Od lutego 2012 r. Spółka jest notowana na rynku New Connect GPW w Warszawie.

wtorek, 26 lutego 2013

GOLAB S.A.: 2013 rok pod znakiem badań i inwestycji


Golab S.A. opublikował wyniki finansowe za IV kwartał 2012 roku. Spółka jest obecnie w trakcie realizacji programu pilotażowego, w ramach którego pracuje nad wyprodukowaniem podłoży biodegradowalnych do produkcji bezglebowych oraz skonstruowaniem odpowiednich maszyn. Program jest finansowany ze środków unijnych we współpracy z Instytutem Technologii Eksploatacji – BIP w Radomiu oraz  Instytutem Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach.

wtorek, 19 lutego 2013

80% wzrost sprzedaży IAI S.A.


80,59%, o tyle zwiększyła się w IV kwartale 2012 sprzedaż w IAI S.A. w porównaniu z analogicznym okresem 2011. Narastająco po czterech kwartałach 2012 roku IAI S.A. odnotowała przychód netto na poziomie ponad 5.5 miliona złotych. Doskonała dynamika Spółki na koniec 2012 roku to pewny potencjał wzrostu w 2013.

piątek, 15 lutego 2013

Marka S.A. podaje wyniki za IV kwartał 2012 r.



Białostocka firma pożyczkowa notowana na rynku NewConnect i Catalyst w czwartym kwartale ubiegłego roku wypracowała 4,6 mln zł przychodu, czyli o 19% więcej w porównaniu z IV kwartałem 2011r. W całym 2012 r. Marka S.A. wypracowała blisko 19 mln zł przychodów, czyli o 73% więcej w porównaniu do analogicznego okresu 2011 r.

czwartek, 14 lutego 2013

Doradcy24 - restrukturyzacja Spółki przynosi efekty

Doradcy24 S.A. zaprezentowała wyniki za IV kwartał 2012 roku. W omawianym okresie Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 3,9 mln PLN, a dzięki realizowanemu programowi restrukturyzacji kwartalna strata netto spadła do poziomu -186 tys. PLN.

Kupiec utrzymuje tempo wzrostu w IV kwartale 2012 r.



Kupiec S.A., Spółka działająca w branży TSL, która jest notowana na rynku NewConnect od sierpnia 2011 r., wypracowała w ostatnim kwartale 2012 r. 133 tys. zł zysku netto przy przychodach na poziomie 3.401 tys. zł. W porównaniu z wynikami finansowymi w analogicznym okresie 2011 r., gdy zysk netto wyniósł 135 tys. zł, a przychody 2.633 tys. zł, oznacza to utrzymanie się dochodów na stabilnym poziomie przy wzroście przychodów o 29%.

Grupa JR INVEST – 66% wzrost przychodów

Spółka JR INVEST działająca na rynku nieruchomości komercyjnych zaprezentowała skonsolidowany i jednostkowy raport okresowy za IV kwartał 2012 roku. W analizowanym okresie skonsolidowane przychody Grupy wyniosły 1,2 mln PLN, co stanowi prawie 66% wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

środa, 13 lutego 2013

Grupa SMS Kredyt - rekordowy 2012 rok

Grupa SMS Kredyt opublikowała wyniki finansowe za IV kwartał 2012 roku. Narastająco skonsolidowane przychody Grupy wyniosły 13,3 mln PLN, zysk netto przypadający dla jednostki dominującej osiągnął natomiast poziom 1,9 mln PLN. W 2012 roku nastąpił 121% wzrost sprzedaży rok do roku.

wtorek, 12 lutego 2013

48, 6 mln PLN przychodów Grupy Black Point za IV kwartał 2012 r.



Notowana na NewConnect Grupa Black Point, lider polskiego rynku alternatywnych materiałów do druku, osiągnęła w IV kwartale 2012 r. skonsolidowane przychody w wysokości 48,6 mln PLN. Grupa powiększona o przejętą w październiku 2012 r. spółkę SCOT planuje osiągnąć pełną sprawność operacyjną już w I kwartale 2013 r.

czwartek, 7 lutego 2013

Pomyślny styczeń dla SMS Kredyt Holding S.A.

W styczniu bieżącego roku spółka należąca do Grupy SMS Kredyt udzieliła pożyczek na ponad 3,3 mln PLN. Jest to kolejny miesiąc, kiedy Grupa udzieliła pożyczek na kwotę przekraczającą 3 mln PLN. Rok do roku wartość sprzedaży wzrosła o 148%, natomiast w porównaniu do grudnia ub. roku przyrost wynosi 19%.

środa, 6 lutego 2013

Platforma Vanberg Systems zintegrowana z Cloud CRM

Vanberg Systems, marka Aiton Caldwell SA, będący dostawcą zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm, rozszerzył swoją dotychczasową ofertę o system CRM, tworząc tym samym doskonałe rozwiązanie dla działów Call i Contact Center. Przedsiębiorcy otrzymali więc, w ramach jednej platformy telekomunikacyjnej, innowacyjne narzędzie służące do zarządzania relacjami z klientami. Projekt powstał we współpracy z firmą YourVision.

wtorek, 5 lutego 2013

FreecoNet w nowej odsłonie

FreecoNet - lider rynku telefonii VoIP, zmienia się na dobre. Właśnie debiutuje z nową odsłoną strony internetowej oraz „odświeżonym” logotypem. Istotnym założeniem wprowadzanych zmian jest nowa jakość komunikacji z klientem, oparta na prostym i zrozumiałym przekazie. Wszystkie prowadzone działania wpisują się w strategię marki, jako przyjaznej i dostępnej dla każdego.