FreecoNet - lider rynku telefonii VoIP, zmienia się na
dobre. Właśnie debiutuje z nową odsłoną strony internetowej oraz „odświeżonym”
logotypem. Istotnym założeniem wprowadzanych zmian jest nowa jakość komunikacji
z klientem, oparta na prostym i zrozumiałym przekazie. Wszystkie prowadzone
działania wpisują się w strategię marki, jako przyjaznej i dostępnej dla
każdego.
Dotychczasowa strona internetowa FreecoNet
powstała kilka lat temu. Była to druga z kolei strona marki, której celem było
uproszczenie przekazu i ułatwienie klientom korzystania z platformy. Od tego
czasu oferta FreecoNet znacznie się rozwinęła, zmieniły się trendy rynkowe oraz
oczekiwania konsumentów. Chcąc być liderem, niezbędne jest podążanie za
potrzebami klientów, którzy obecnie poszukują rozwiązań maksymalnie prostych
oraz jasnych i precyzyjnych sformułowań. Na takich właśnie założeniach oparty
został projekt stworzenia nowej strony www.freeconet.pl.
„Początkowo
platforma FreecoNet używana była głównie przez informatyków. Skonfigurowanie
niektórych usług możliwe było jedynie przez osoby faktycznie znające się na
rzeczy. Stopniowo zmienialiśmy wizerunek i sposób komunikacji z klientem, by
ułatwić klientom korzystanie z platformy. Efektem tych działań jest nasza nowa
strona.” - powiedział Paweł Gruszecki, Business Line Manager FreecoNet, Aiton
Caldwell SA.
Co
nowego?
Na nowej stronie, chcąc ułatwić
użytkownikom wybór, usługi podzielone zostały na grupy tworzące funkcjonalne
rozwiązania. Klient może zatem wybrać kilka spośród usług składających się na
firmową infolinię, Wirtualną Centralką, FreecoNet w komórce, integrację
systemów komputerowych z telefonią VoIP i wiele innych. Obecna strona
skierowana jest zarówno do osób dopiero rozpoczynających korzystanie z
telefonii VoIP, jak i dla osób technicznych, którzy na stronie poszukują
zaawansowanych rozwiązań.
Za sukcesem marki, oprócz nowoczesnej
technologii, stoi także zespół młodych, ambitnych i pozytywnych ludzi. Dlatego
też FreecoNet w nowej odsłonie pokazuje swoją twarz i stawia na relacje. „Jako Business Line Manager FreecoNet bardzo
cenię sobie ludzi, z którymi współpracuję tworząc nowe rozwiązania. We
FreecoNet wszystkich nas łączy praca, ale każdy ma także swoje pasje i
zainteresowania, którymi chcieliśmy się podzielić - efekty zobaczyć można na
stronie. To naprawdę fajne móc pracować z takimi ludźmi.” - wskazuje Paweł Gruszecki.
Wraz ze zmianą strony, FreecoNet postawił
także na odświeżenie logotypu oraz identyfikacji wizualnej. To już trzecie logo
w historii marki, ukazujące w jakim kierunku zmierza FreecoNet. „Rozpoczynając prace nad zmianami ważne było dla nas przede wszystkim uproszczenie
i minimalizm. Podobnie jak strona
www, nasze nowe materiały firmowe charakteryzuje dużo bieli, przestrzeń i
czystość. Wszystko to symbolizuje nowoczesną technologię i wysoką jakość.
Całość jest prosta - nie ma niczego, co jest zbędne. Dodatkowo, nasze materiały
firmowe w określonej kombinacji układają się w kształt kuli, nawiązując tym
samym do łączenia wszystkich na ziemi,
swobody komunikacji oraz bycia w kontakcie na okrągło.” - dodaje Paweł
Gruszecki.
Wprowadzone zmiany - nowe logo oraz nowa strona www to początek szeregu
zmian, jakie FreecoNet przygotował na rok 2013. Zgodnie ze strategią marki,
oferta rozwijana będzie o rozwiązania mobilne oraz nowe funkcjonalności.
Wszystko po to, by użytkownikom zapewnić jeszcze większą swobodę komunikacji.
__________________________________________
O FreecoNet:
FreecoNet to jedna z
marek Aiton Caldwell SA – lidera telefonii VoIP i telekomunikacyjnych rozwiązań
SaaS w Polsce. To platforma telekomunikacyjna dla klientów indywidualnych i
małego biznesu. Oferuje tanie i wysokiej jakości usługi telefonii internetowej
VoIP oraz darmowe rozmowy pomiędzy wszystkimi zarejestrowanymi na niej numerami
telefonów – bez względu na to, od jakiego operatora i z jakiego kraju pochodzą.
Wyróżnia się bogatym zestawem hostowanych usług dodanych (m.in. Call Center,
Wirtualny Faks, Wirtualna Centrala, Rejestrator Rozmów i wiele innych), które
dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii umożliwiają zwiększenie
efektywności działania firmy. W ramach FreecoNet działa również innowacyjna na
skalę światową usługa TelArena, która umożliwia dzwonienie z własnego telefonu
przy pomocy dowolnie wybranych - zawsze najtańszych - operatorów, bez umów i
rozliczeń z nimi.
Więcej informacji o FreecoNet
można naleźć pod adresem: http://www.freeconet.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz