wtorek, 13 marca 2012

Raporty za luty - Hotblok, Power Price, Mediacap, SMT Software

HOTBLOK

Zlikwidowano zakład produkcyjny w Dąbrowie Górniczej. Linie technologiczne zostały przeniesione do podmiotu zależnego Hotblok - Zakładu Usługowo Produkcyjnego Sp. z o.o. w Chrośnicy, co ma służyć w przyszłości zwiększeniu zdolności produkcyjnych i poprawie rentowności produkcji oraz jakości wyrobów.


Zimny luty spowodował wstrzymanie produkcji oraz spedycji wyrobów. Okres ten został poświęcony na przygotowanie linii produkcyjnych, a także próbną przemysłową produkcję nowego systemu dla budownictwa energooszczędnego - Hotblok 35, Spółka planuje produkować ok. 100 tys. bloczków w tym systemie miesięcznie.

Zarząd Hotblok jest zdania, że poczynione kroki pomogą zapewnić Spółce odpowiedni poziom produkcji i dywersyfikację produkcji.

NWZ w dniu 21 lutego 2012 r. podjęło decyzję o przeprowadzeniu podziału akcji – split w stosunku 1:5 oraz przeniesieniu siedziby Spółki z Sosnowca do Warszawy.


POWER PRICE

W lutym Spółka kontynuowała prace nad platforma e-commerce (poszerzenie bazy produktowej i zwiększenie funkcjonalności). Spółka podpisała kolejne dwie umowy z producentami towarów, których nie było wcześniej w ofercie na platformie Power Price (łącznie 202 umowy). Dostawcami towarów na platformę są producenci art. biurowych, art. spożywczych, środków czystości, odzieży roboczej, mebli biurowych, art. motoryzacyjnych i innych. Mocno promowana w lutym część platformy dedykowana artykułom motoryzacyjnym liczy aktualnie już ponad 130 tys. produktów.

Na początku lutego Power Price podpisała umowę związaną z otrzymaniem dotacji unijnej w wysokości 84 tys. zł. Środki zostaną przeznaczone na budowę innowacyjnego narzędzia pomagającego klientom Power Price w zarządzaniu ich procesami zakupowymi.


MEDIACAP

W raporcie miesięcznym za luty 2012 Zarząd Mediacap zwraca uwagę na brak wyraźnego ożywienia na rynku reklamy pomimo zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2012. Zarząd nadal jednak wiąże z EURO 2012 szanse na wyraźny wzrost wartości przychodów spółki w dwóch segmentach działalności: marketingu eventowym i ambient mediach.

W raporcie za luty Zarząd Mediacap przypomina o transakcji na akcjach Spółki Członka Zarządu z początku miesiąca. Nabył on 210 akcji Mediacap za łączną cenę 143,90 zł. Znaczący sygnał dla rynku – Zarząd wierzy w Spółkę..

 
SMT Software

Istotne zdarzenia mające miejsce w lutym 2012 r. dla SMT Software
- umowa o strategicznym partnerstwie z ESA Trucks Poznań Sp. z o.o. – autoryzowanym dealerem pojazdów marki DAF i Nissan w zakresie sprzedaży i serwisu na terenie woj. wielkopolskiego i lubuskiego (korzyści wynikające z synergii, dodatkowe oszczędności),
- podpisanie pięciu kontraktów z EC Capital (przedsiębiorstwo realizujące inwestycje kapitałowe) i jednego z Fabryka Okien KONAL, projekty dotyczą rozwoju platform zakupowych dla branży budowlanej i odzieżowej i mają zostac zrealizowane do końca 2013 roku, przychody SMT Software z tego tytułu powinny wynieść około 5,51 mln zł.
- dodatkowo dla Fabryki Okien KONAL, SMT Software zrealizuje projekt budowy e-Biura opiewający na kwotę 1,27 mln zł, termin jego realizacji to 31.12.2012 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz