piątek, 23 marca 2012

SARE wraca z Hanoweru z nowymi kontraktami

Kilkadziesiąt spotkań biznesowych, wstępne umowy, nowi kontrahenci, kolejni partnerzy handlowi. Grupa SARE wzbudziła ogromne zainteresowanie na największych światowych targach teleinformatycznych CEBIT 2012. Stoisko SARE odwiedził m.in. wicepremier i minister gospodarki Waldemar Pawlak.

Do Hanoweru SARE pojechało z jasno określonymi celami – wypromować usługi Grupy, przedstawić system współpracy w ramach ekspansji zagranicznej oraz pozyskać kolejnych partnerów handlowych i kontrahentów. Cele zostały osiągnięte!

W ciągu zaledwie pięciu dni odbyliśmy kilkadziesiąt spotkań biznesowych z firmami z całego świata, zainteresowanymi nie tylko zakupem naszego systemu do kampanii mailingowych i mobilnych, ale także zawarciem umowy bliższej współpracy w ramach franczyzy, którą prezentowaliśmy na targach. Z wybranymi kontrahentami podpisaliśmy już w Hanowerze wstępne umowy, w których teraz po targach pozostają jedynie do dopracowania niektóre szczegóły - mówi Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A.

Z dużym entuzjazmem przyjęta została prelekcja Łukasza Rzewuskiego, Business Development Manager SARE, poświęcona różnym aspektom e-mail marketingu. Ponadto SARE zostało wybrane przez Ministerstwo Gospodarki do grona firm reprezentujących polską branżę ICT, a przy tym innowacyjności polskiej myśli technologicznej.

Grupa SARE, z notowaną na NewConnect spółką SARE S.A., jest już obecna w wielu krajach na całym świecie. Sukces w Hanowerze otwiera spółce drzwi na kolejne międzynarodowe rynki.

CEBIT 2012 odbyło się w dniach 6-10 marca w Hanowerze, w Niemczech. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 4200 wystawców z 70 krajów oraz około 312 000 zwiedzających z całego świata. Targi organizowane są cyklicznie od 1986 roku.

Spółka SARE S.A. jest obecnie liderem rynku email marketingu w Polsce. Oferuje zaawansowane narzędzia w obszarze e-mail marketingu. Komplementarne usługi świadczone przez SARE S.A. wspomagają wysyłanie newsletterów, mailingów, wiadomości SMS oraz planowanie kampanii e-mailingowych i udostępnianie narzędzi analitycznych. Ponadto, służą zarządzaniu bazami adresowymi, a także prezentowaniu szczegółowych raportów z poszczególnych kampanii. Z systemu SARE korzystają największe polskie i międzynarodowe firmy, takie jak Ikea, Media Markt, Unilever, ING, Lexus, Mercedes-Benz, Cinema City, Allianz, Expander, czy Empik.com.

W skład grupy kapitałowej SARE SA wchodzą spółki technologiczne dostarczające systemy informatyczne do masowej komunikacji z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz telefonii komórkowej. Są to: SARE S.A., Mail- media sp. z o.o. i Inis sp. z o.o.


 
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE:


  
  
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz