czwartek, 17 maja 2012

Spółki Grupy SARE stawiają na rozwój.

mail-media sp. z o.o. oraz Inis sp. z o.o. coraz bardziej samodzielne.

Inis sp. z o.o. w pierwszym kwartale odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o ponad 870 proc. Na tak dobre wyniki wpływ miały przede wszystkim kampanie zrealizowane dla LOT oraz mBank, jak również duża kampania reklamowa związania z generowaniem leadów na potrzeby reklamodawcy.
Pozyskanie klientów z branży finansowej i e-commerce, a także partnerów oferujących potencjał baz e-mailingowych spoza Polski, wpłynęło również na kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów ze sprzedaży, od zaplanowanego na IQ 2012 roku, jaki osiągnęła spółka mail-media.

Spółki mail-media oraz Inis, skutecznie realizują założenia strategiczne stawiając na rozwój oraz coraz większą samodzielność działania. Pozytywne efekty można było zauważyć już na koniec pierwszego kwartału br. Dane spółek składających się na Grupę Kapitałową wyglądają bardzo obiecująco, co pozwala z optymizmem patrzeć na plany rozwojowe całej Grupy.

- Utrzymanie pozycji lidera polskiego rynku e-mail marketingu jest możliwe tylko poprzez rozbudowę systemu i przekazanie w ręce klientów kompleksowego systemu do e-mail marketingu. To właśnie robimy. Klient wybierając nasz system, będzie mógł integrować ze sobą różne kanały komunikacji - komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A.

W marcu SARE uczestniczyło w największych na świecie targach teleinformatycznych w Hanowerze CeBIT 2012. Udział w targach pozwoli poszerzyć dotychczasowe portfolio zagranicznych klientów SARE. Przypomnijmy, iż SARE jest już obecne na rynku ukraińskim i słowackim, a z systemu korzystają firmy z 20 krajów na całym świecie.

- Na CeBIT pojechaliśmy z jasno określonymi celami - wypromować usługi całej Grupy Kapitałowej, zaprezentować system na arenie międzynarodowej i pozyskać nowe kontakty. I te pięć dni w Hanowerze faktycznie zaowocowało nowymi kontaktami, podpisanymi listami intencyjnymi - dodaje Tomasz Pruszczyński.

Kapitały własne Grupy SARE wzrosły w I kwartale br. o 128 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku minionego. Wpływ na tak dobre wyniki mają intensywne działania prosprzedażowe, związane z ekspansją na rynki zagraniczne i tworzeniem nowych funkcjonalności. Warto podkreślić, iż zobowiązania krótkoterminowe z roku na rok maleją i aktualnie spadły o ponad 70 proc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz