poniedziałek, 25 czerwca 2012

Comperia.pl S.A. rozwija ComperiaLead

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego przyznała spółce Comperia.pl S.A. dotację o wartości 441 tys. zł w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Uzyskane w ten sposób środki pozwolą na rozbudowę programu partnerskiego ComperiaLead oraz na lepsze zintegrowanie systemu informatycznego spółki z systemami informatycznymi partnerów.

– To kolejny krok w kierunku ulepszenia ComperiaLead, programu partnerskiego, dzięki któremu mogą zarabiać wszyscy wydawcy internetowi, umożliwiający swoim użytkownikom porównywanie ofert instytucji finansowych – mówi Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl SA. – Zainteresowanie programem, który wystartował równo rok temu, przerosło nasze oczekiwania. ComperiaLead rozwija się bardzo prężnie. Średnio miesięcznie przystępuje do niego ok. 100 nowych partnerów. Są to zarówno twórcy niszowych blogów i stron internetowych, jak również duże i popularne portale jak m. in. Domiporta.pl, Podatki.biz czy eGospodarka.pl. Chcemy unowocześnić i usprawnić efektywność procesów informatycznych składających się na funkcjonowanie programu, a przez to zaoferować naszym partnerom zupełnie nową jakość – podkreśla Michałek.

Z ComperiaLead związanych jest już ponad 1000 blogów i stron internetowych. Wykorzystanie narzędzi programu pozwala użytkownikom Internetu na porównywanie i wybieranie najlepszych produktów finansowych bezpośrednio na portalach nie należących do Comperia.pl S.A. – Nieprzerwanie rośnie liczba serwisów zaangażowanych w Program Partnerski. Dzięki temu zwiększają się nasze możliwości w zakresie skali generowania klientów na usługi sektora finansowego – podkreśla Karol Wilczko, Wiceprezes Zarządu Comperia.pl S.A. Za pośrednictwem ComperiaLead banki zyskują nawet kilka tysięcy nowych klientów miesięcznie. Inwestycja w rozbudowę programu ComperiaLead jest jednym z ważniejszych elementów strategii rozwoju spółki na lata 2011-2012.

ComperiaLead umożliwia wydawcom internetowym zarabianie na pośrednictwie w sprzedaży produktów finansowych. Użytkownicy serwisów partnerskich mają możliwość porównania i wybrania najlepszych ofert kont oszczędnościowych, lokat czy kredytów. W przypadku, kiedy za pośrednictwem danej strony zostanie zamówiony jakikolwiek produkt bankowy, jej wydawca, czyli partner programu ComperiaLead, otrzymuje atrakcyjne wynagrodzenie. Warto podkreślić, że dzięki prostemu w obsłudze i funkcjonalnemu interfejsowi narzędzi dostarczonych przez Comperia.pl, do ich wykorzystania, a co za tym idzie, uczestnictwa w programie nie jest potrzebne posiadanie specjalistycznej wiedzy informatycznej.


Comperia.pl S.A. to pierwsza w Polsce porównywarka finansowa. Przedmiotem działalności spółki jest porównywanie i pośrednictwo w sprzedaży produktów oferowanych przez banki, firmy doradztwa finansowego, towarzystwa ubezpieczeniowe, fundusze inwestycyjne, SKOK-i i inne instytucje finansowe. Comperia istnieje od marca 2008 roku. Obecnie za jej pośrednictwem do banków trafia co miesiąc kilka tysięcy klientów. Liczba unikalnych użytkowników portalu przekroczyła w tym roku 1 mln miesięcznie (dane na podstawie Google Analytics). W skład Grupy Comperia, oprócz porównywarki finansowej Comperia.pl, wchodzi portal poświęcony kredytom hipotecznym eHipoteka.com, serwis motoryzacyjny Autoa.pl oraz popularny portal banki.pl. Spółka od 2011 roku oferuje wydawcom internetowym udział ComperiaLead, program partnerski, który pozwala właścicielowi dowolnej strony internetowej lub bloga na zarabianie w sieci na pośrednictwie w sprzedaży produktów finansowych.






2 komentarze:

  1. ComperiaLead to niesamowita firma. Wiem, bo znam członka zarządu - rozwijają się dynamicznie i mają bardzo zaawansowane plany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma ciekawa, niestety chyba już padła. Bardzo dobrze się w nią już inwestowało, ale poszło w piach..

    OdpowiedzUsuń