Codemedia zdobyło dwie nagrody w konkursie Marketing in Interactive Excellence (MIXX) Awards 2011, przyznawane najbardziej kreatywnym i efektywnym kampaniom internetowym. Gala wręczenia nagród odbyła się 08.11.2011.
W tegorocznym konkursie
uznano za najlepsze dwie kampanie realizowane przez Codemedia: KFC
SoGood, realizowana dla AmRest oraz Włącz myślenie, realizowana dla Krajowej
Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Kampania "KFC
SoGood" zwyciężyła w kategorii "Najlepsze zastosowanie
nowych mediów". Kampania oparta była o interaktywną grę augmented
reality w restauracjach KFC. Realizowana była wspólnie z agencją
interaktywną Adv.pl. W kategorii "Kampanie społeczne i non-profit"
pierwsze miejsce zajęła kampania Włącz myślenie, realizowana wspólnie z
Fabryką Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa
Ruchu Drogowego. Celem kampanii społecznej było uświadomienie kierowcom i
innym uczestnikom ruchu drogowego, że każda ilość spożytego alkoholu może
zabić, także następnego dnia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz