środa, 9 listopada 2011

Codemedia triumfuje na Gali Mixx Awards 2011

Codemedia zdobyło dwie nagrody w konkursie  Marketing in Interactive Excellence (MIXX) Awards  2011,  przyznawane najbardziej kreatywnym i efektywnym kampaniom internetowym. Gala wręczenia nagród odbyła się 08.11.2011. 

W tegorocznym konkursie  uznano za najlepsze dwie kampanie realizowane przez Codemedia: KFC SoGood, realizowana dla AmRest oraz Włącz myślenie, realizowana dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Kampania "KFC SoGood"  zwyciężyła w kategorii "Najlepsze zastosowanie nowych mediów". Kampania oparta była o interaktywną grę augmented reality w restauracjach KFC. Realizowana była  wspólnie z agencją interaktywną Adv.pl. W kategorii "Kampanie społeczne i non-profit" pierwsze miejsce zajęła kampania Włącz myślenie, realizowana wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej dla Krajowej  Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem kampanii społecznej było uświadomienie kierowcom i innym uczestnikom ruchu drogowego, że każda ilość spożytego alkoholu może zabić, także następnego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz