środa, 30 maja 2012

Call Center Tools S.A. pozyskał do grona swoich klientów centrum outsourcingowe Telmon Sp. z o.o. S.K.A.

Pozyskane call center zlokalizowane jest w Łodzi a jego zasoby to przeszło 120 aktywnych stanowisk. Zawarta pomiędzy Call Center Tools S.A. a Telmonem umowa przewiduje 24 miesieczny okres współpracy.

 
Oferta Call Center Tools S.A. (CCTools) wyraźnie znajduje zainteresowanie klientów. Spółka coraz częściej informuje o nowych kontraktach a jej przedstawiciele nie musza już szukać odbiorców oferowanych usług a skupiają się na obsłudze rosnącego popytu.

Współpraca z Telmon, prężnie rozwijającą się organizacją obsługującą w znacznej mierze sektor finansowy (banki, ubezpieczyciele) przewiduje również pełną integrację rozwiązania ZIP, dostarczanego przez CCTools, ze znanym na rynku systemem Alfavox, dostarczanym przez firmę o tej samej nazwię, z siedzibą w Bielsku-Białej. Dzięki temu klient odnotuje skokowy wzrost efektywności realizowanych projektów. Ma to oczywiście bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe Call Center, jak i satysfakcję klientów zlecających poszczególne kampanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz