Pozyskane call center zlokalizowane jest w
Łodzi a jego zasoby to przeszło 120 aktywnych stanowisk. Zawarta pomiędzy Call
Center Tools S.A. a Telmonem umowa przewiduje 24 miesieczny okres współpracy.
Oferta Call Center Tools S.A. (CCTools) wyraźnie znajduje
zainteresowanie klientów. Spółka coraz częściej informuje o nowych kontraktach
a jej przedstawiciele nie musza już szukać odbiorców oferowanych usług a
skupiają się na obsłudze rosnącego popytu.
Współpraca z Telmon, prężnie rozwijającą się organizacją
obsługującą w znacznej mierze sektor finansowy (banki, ubezpieczyciele)
przewiduje również pełną integrację rozwiązania ZIP, dostarczanego przez
CCTools, ze znanym na rynku systemem Alfavox, dostarczanym przez firmę o tej
samej nazwię, z siedzibą w Bielsku-Białej. Dzięki temu klient odnotuje skokowy
wzrost efektywności realizowanych projektów. Ma to oczywiście bezpośrednie
przełożenie na wyniki finansowe Call Center, jak i satysfakcję klientów
zlecających poszczególne kampanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz