Fashionstyle.pl,
spółka zależna Digital Avenue, jest na dobrej drodze do objęcia czołowej
pozycji w segmencie gier MMO (Massively Multiplayer Online Game) dla młodzieży
w Polsce. Spółka właśnie wypuściła pierwszą z zapowiadanych gier – Super
Agentki.
Nowa produkcja
to gra rozrywkowa dla nastolatek, w której zadaniem gracza jest wcielenie się w
rolę tytułowej super agentki i walka z wirtualną przestępczością. Gra jest
dostępna pod adresem superagentki.pl. Super Agentki od momentu debiutu cieszą
się rosnącą popularnością: w ciągu pierwszego tygodnia jej działalności, grę
odwiedziło ponad 3 000 użytkowników, którzy z sukcesem zakończyli ponad 6 000
wirtualnych misji w grze. Produkcja wpisuje się w trend kreskówek i seriali o
agentach, które biją rekordy popularności wśród nastolatek.
- Od momentu
inwestycji i dofinansowania spółki przez Digital Avenue, widoczny jest dużo
bardziej dynamiczny rozwój Spółki. W ostatnim miesiącu zanotowaliśmy ponad 30%
wzrost naszej czołowej gry: fashionstyle.pl względem poprzednich miesięcy.
Debiutują także SuperAgentki.pl, których rezultaty cieszą nas od samego
początku, a trzy kolejne gry są już w produkcji i zostaną udostępnione
internautom jeszcze w tym roku – komentuje Ola Sitarska, prezes FashionStyle i
dodaje, że rozwój i uruchomienie nowych gier pozwoli FashionStyle stać się
jednym z wiodących wydawców gier dla młodzieży i nastolatek.
Obecnie portal
Fashionstyle.pl generuje blisko 9 mln odsłon miesięcznie. Korzysta z niego ok.
300 tys. użytkowniczek, które mogą wcielić się w postać wirtualnej modelki lub
projektantki. Dzięki ciągłej optymalizacji nowych źródeł przychodu,
Fashionstyle.pl notuje 25% wzrost sprzedaży, co pozwala na dalsze inwestycje w
kolejne tytuły.
Rynek gier
internetowych w czasie rzeczywistym jest jednym z najszybciej rozwijających się
segmentów rozrywki wykorzystującej aplikacje online. Według ekspertów z firmy
Gartner rynek gier MMO ma zwiększyć swoją wartość do 2015 roku o ponad
230% w porównaniu z 2011 rokiem.
………..………..………..……….……..………..………..……….………..……….………..………..…………
Digital
Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w
sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie
wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i
nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym
stylem życia.
Digital
Avenue S.A. zarządza marką – Styl.fm. Jest to grupa portali i usług
internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół
których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje blisko 2,5
miliony użytkowników miesięcznie.
Portale
należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 3 mln użytkowników,
liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa
zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,5 mln osób. Digital
Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku
NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.
W 2011 roku
grupa kapitałowa Digital Avenue wypracowała 5 829 tys. zł przychodów w
porównaniu do 4 147 tys. zł w analogicznym okresie roku 2010. Wskaźnik
EBITDA zwiększył się o ponad 39 proc. do blisko 1 mln zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz