poniedziałek, 20 sierpnia 2012

SuperAgentki.pl – pierwsza z czterech planowanych gier Fashionstyle.pl już online

Fashionstyle.pl, spółka zależna Digital Avenue, jest na dobrej drodze do objęcia czołowej pozycji w segmencie gier MMO (Massively Multiplayer Online Game) dla młodzieży w Polsce. Spółka właśnie wypuściła pierwszą z zapowiadanych gier – Super Agentki.


Nowa produkcja to gra rozrywkowa dla nastolatek, w której zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę tytułowej super agentki i walka z wirtualną przestępczością. Gra jest dostępna pod adresem superagentki.pl. Super Agentki od momentu debiutu cieszą się rosnącą popularnością: w ciągu pierwszego tygodnia jej działalności, grę odwiedziło ponad 3 000 użytkowników, którzy z sukcesem zakończyli ponad 6 000 wirtualnych misji w grze. Produkcja wpisuje się w trend kreskówek i seriali o agentach, które biją rekordy popularności wśród nastolatek.

- Od momentu inwestycji i dofinansowania spółki przez Digital Avenue, widoczny jest dużo bardziej dynamiczny rozwój Spółki. W ostatnim miesiącu zanotowaliśmy ponad 30% wzrost naszej czołowej gry: fashionstyle.pl względem poprzednich miesięcy. Debiutują także SuperAgentki.pl, których rezultaty cieszą nas od samego początku, a trzy kolejne gry są już w produkcji i zostaną udostępnione internautom jeszcze w tym roku – komentuje Ola Sitarska, prezes FashionStyle i dodaje, że rozwój i uruchomienie nowych gier pozwoli FashionStyle stać się jednym z wiodących wydawców gier dla młodzieży i nastolatek.

Obecnie portal Fashionstyle.pl generuje blisko 9 mln odsłon miesięcznie. Korzysta z niego ok. 300 tys. użytkowniczek, które mogą wcielić się w postać wirtualnej modelki lub projektantki. Dzięki ciągłej optymalizacji nowych źródeł przychodu, Fashionstyle.pl notuje 25% wzrost sprzedaży, co pozwala na dalsze inwestycje w kolejne tytuły.

Rynek gier internetowych w czasie rzeczywistym jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rozrywki wykorzystującej aplikacje online. Według ekspertów z firmy Gartner rynek gier MMO ma zwiększyć swoją wartość do 2015 roku o ponad 230% w porównaniu z 2011 rokiem.

………..………..………..……….……..………..………..……….………..……….………..………..…………
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań  na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia. 

Digital Avenue S.A. zarządza marką – Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje blisko 2,5 miliony użytkowników miesięcznie.

Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 3 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,5 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.

W 2011 roku grupa kapitałowa Digital Avenue wypracowała 5 829 tys. zł przychodów w porównaniu do 4 147 tys. zł w analogicznym okresie roku 2010. Wskaźnik EBITDA zwiększył się o ponad 39 proc. do blisko 1 mln zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz