wtorek, 14 sierpnia 2012

IMS S.A. – publikuje wyniki za I półrocze 2012 roku

Notowana na NewConnect warszawska spółka Internet Media Services (IMS), będąca liderem polskiego rynku Marketingu Sensorycznego opublikowała wyniki za I półrocze 2012 roku. Grupa IMS w I półroczu 2012 roku wypracowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 13 mln PLN, EBITDA natomiast wyniosła 2,5 mln PLN.


W pierwszym półroczu 2012 roku Grupa IMS wypracowała 13 mln PLN przychodów netto ze sprzedaży. W porównaniu z analogicznym półroczem roku ubiegłego były one wyższe o prawie 1,1 mln PLN, co stanowi wzrost o 9%, natomiast EBITDA wyniosła 2,5 mln PLN i została utrzymana na podobnym poziomie, co w porównywalnym okresie roku ubiegłego.
- Stały wzrost przychodów jest potwierdzeniem przyjętej przez nas i realizowanej strategii rozwoju Grupy, polegającej na ciągłym zwiększaniu liczby obsługiwanych obiektów. Pierwsze półrocze tego roku zakończyliśmy z 5,5 tys. podpisanych długoterminowych umów na usługi abonamentowe z naszymi Klientami – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.
Przychody ze sprzedaży Grupy IMS w I półroczu 2012 roku w porównaniu z analogicznym półroczem roku ubiegłego w segmencie sprzedaży usług abonamentowych audio i video wzrosły o 22%, w segmencie sprzedaży aromamarketingu o 29%, natomiast w segmencie usług Digital Signage o 8%.

- Działalność operacyjna Grupy obecnie obciążona jest bardzo wysokimi nakładami inwestycyjnymi. W ramach dofinansowania ze środków UE otrzymamy kwotę w wysokości do 3,4 mln PLN, która zostanie wypłacona nam do końca I półrocza 2013 roku. Dofinansowanie otrzymamy za realizację projektów Digital Signage Premium (IMS S.A.) oraz System Lokalizator - Multimedialny, Interaktywny Stand Informacyjno-Reklamowy (Tech Cave Sp. z o.o.)  - dodaje Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.
Zarząd IMS S.A. podtrzymuję realizację prognoz na 2012 rok opublikowanych w lutym br. roku, które zakładają osiągnięcie przychodów netto ze sprzedaży na poziomie 29,8 mln PLN, a EBITDĘ w wysokości 6,7 mln PLN.

O Internet Media Services S.A.
Grupa IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc sprzedaży, jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:

§         audiomarketingu - przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych,
§         videomarketingu - produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych,
§         aromamarketingu - dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych.

Powyższe dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.

Grupa obsługuje 5 485 punktów handlowych, w tym większość istniejących w Polsce galerii handlowych sieci sprzedaży wielko-powierzchniowych.

Emitent tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 2 podmioty bezpośrednio zależne, zlokalizowane w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz