poniedziałek, 25 czerwca 2012

Spółka Baby przygotowuje się do debiutu na New Connect

Baby sp. z.o.o, zarządzająca siecią kawiarni My Baby Cafe ma zamiar zadebiutować na alternatywnym rynku w pierwszym kwartale 2011 roku. W procesie private placement spółka chce pozyskać środki na uruchomienie kolejnych lokali.

My Baby Cafe to format kawiarni skierowany do nowoczesnych rodziców z dziećmi, rozwijany od kwietnia 2010 przez spółkę Baby. My Baby Cafe jest pierwszym miejscem łączącym funkcje kawiarni i sali zabaw z ofertą warsztatową i produktową dla dzieci i rodziców.

Od początku roku 2010 Spółka prowadziła działania zmierzające do wdrożenia i przetestowania prawidłowości koncepcji lokali My Baby Cafe. Działania te pozwoliły na sprawdzenie i poprawienie przyjętych rozwiązań w zakresie prowadzenia kawiarni i optymalnej oferty dla klientów. Plan rozwoju Spółki na rok 2011 zakłada otwarcie dwóch kolejnych lokali pod szyldem My Baby Cafe. Pod uwagę brane są przy tym lokale położone w Warszawie w dzielnicach Żoliborz, Powiśle lub Wilanów. Począwszy do drugiej połowy roku 2011 Spółka planuje otwieranie kolejnych lokali pod szyldem My Baby Cafe w oparciu o zawierane z zainteresowanymi osobami umowy franczyzy. Przyjęta strategia zakłada, iż na sfinansowanie uruchomienia dwóch kolejnych lokali pod szyldem My Baby Cafe oraz na opracowywane zasad i wdrożenie programu franczyzowego Spółka pozyska środki w drodze oferty prywatnej akcji, przy czym akcje te zostaną następnie wprowadzone do obrotu na rynku NewConnect.
Spółka czeka obecnie na wpis do KRS przekształcenia w spółkę akcyjną. Planowana oferta akcji Spółki obejmować będzie 640 tys. akcji zwykłych na okaziciela serii B. Z oferty Baby zamierza pozyskać ok. 320 tys. zł. Spółka szacuje, że w 2011 roku jej przychody wyniosą ok. 1,08 mln. zł, a zysk netto ok. 200 tys. zł.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz