czwartek, 14 czerwca 2012

Spółki Grupy SARE odpowiedzią na potrzeby rynku

Perspektywy rozwoju branży emarketingowej są niezwykle obiecujące. Za optymizmem firm działającym w branży przemawiać mogą deklaracje klientów SARE. Według badania przeprowadzonego przez SARE, aż 55 proc. korzystających z tego kanału dotarcia do klientów będzie korzystać z narzędzia częściej niż dotychczas. Coroczne badania przeprowadzane przez SARE pokazują, iż przedsiębiorcy mają świadomość, że dzięki e-mail marketingowi firma może osiągnąć wymierne korzyści.
W ostatnim badaniu „8 Badanie. Raport wykorzystania poczty elektronicznej”, aż 91 proc. badanych było przekonanych, że jest to bardzo skuteczne narzędzie budowania relacji z obiorcami.


Idąc o krok dalej marketerzy konkretnie wymieniają zalety stosowania e-mailingu, do których zaliczają, zwiększoną liczbę kontaktów z klientami, większą liczbę odwiedzin internetowej witryny firmowej, wzrost sprzedaży i obniżenie kosztów komunikacji z klientami bądź kontrahentami.


Dzięki badaniu przeprowadzanym corocznie przez SARE możliwe jest poznanie preferencji klientów. Pozwala to kompleksowo obsługiwać klientów firmy, ale także zwracać uwagę na rozwój usług świadczonych przez spółki- córki, INIS oraz mail-media.

Pierwsza mailingowa sieć reklamowa

INIS, jako spółka- córka SARE tworzy pierwszą w Polsce mailingową sieć reklamową. Dostarcza ona darmowe, profesjonalne narzędzie do realizowania kampanii e-mail marketingowych przez właścicieli portali, blogów, forów i serwisów internetowych. Obok narzędzia i wsparcia technicznego, oferuje wydawcom gotowe mailingi reklamowe. Usługa ta, podobnie jak sieci reklamowe, pozwala zarabiać, poprzez wypłacanie swoim partnerom wynagrodzenia za zrealizowane kampanie reklamowe.


Mailingowa sieć reklamowa INIS skupia kilkuset małych i dużych wydawców zajmujących się różną tematyką, co aktualnie daje w sumie blisko 4 mln adresów e-mail. Firma rozwija swój system mailingowy o nowe funkcjonalności stale utrzymując go na wysokim poziomie. W ramach sieci systematycznie wprowadzane są także nowe usługi dla reklamodawców, związane m.in. z generowaniem leadów oraz kampaniami rozliczanymi za efekt. W tym celu spółka wprowadziła nowy system trackingowy pozwalający na realizację kampanii także u wydawców, którzy jeszcze nie korzystają z narzędzia mailingowego INIS. Do ważnych klientów firmy, dla których realizowano kampanie z pewnością można zaliczyć Privore.com, EuroTax, Vatenfall, Vistula czy Wólczanka, dla których w pierwszym kwartale 2012 roku przeprowadzono kampanie reklamowe.

- Rozwiązanie dla wydawców oferuje nie tylko profesjonalny system do e-mail marketingu z wieloma funkcjonalnościami, ale także możliwość realizowania mailingów reklamowych, które pozwalają zarabiać na swojej bazie adresowej – mówi Roman Grygierek, dyrektor zarządzający INIS Sp. z o.o.. - Dzięki stałej ekspozycji programów reklamowych w koncie każdego wydawcy INIS znajduje się kilkanaście aktywnych kampanii, które można realizować w dowolnym momencie - dodaje Roman Grygierek.

INIS tworzy narzędzia nie tylko dla wydawców. Spółka ma także propozycję przygotowaną specjalnie dla reklamodawców. Rozwiązanie pozwala dotrzeć do zdefiniowanej grupy odbiorców, ponieważ oferuje szeroki wybór pakietów stworzonych z myślą o dotarciu do najpopularniejszych grup docelowych: rozrywka, biznes, kobieta, sport i rekreacja, technologie, finanse.

Realizujemy również działania z zakresu performance marketingu. System oferowany przez INIS umożliwia pełne zarządzanie bazą danych, testowanie i optymalizację wysyłki, pełne raportowanie otwarć, kliknięć, leadów oraz akcji sprzedażowych. Dlatego prowadząc kampanie z INIS, firma ma pełną wiedzę zwrotną o danej kampanii - dodaje Roman Grygierek.

Pierwszy mailingowy dom mediowy

W marcu ubiegłego roku SARE S.A. wydzieliła ze swoich struktur pierwszy w Polsce e-mailingowy dom mediowy mail-media, specjalizujący się w planowaniu kampanii e-mailingowych. W pierwszym roku działalności firma zwiększyła zatrudnienie o cztery nowe osoby, w związku z czym zespół mail-media aktualnie składa się z sześciu specjalistów z zakresu planowania i zakupu mediów on-line. Firma korzysta z dostarczanych przez SARE narzędzi służących do optymalizacji kreacji wiadomości e-mail oraz ponad siedmioletniego doświadczenia firmy związanego z realizacją działań e-mail marketingowych.

Mail-media pracuje dla największych domów mediowych w Polsce i niezależnych agencji oraz klientów bezpośrednich. Stale powiększa portfolio klientów o marki pochodzące z branży ubezpieczeniowej, finansowej czy motoryzacyjnej. Spółka współpracowała z takimi firmami jak m.in. BGŻ, BMW, Renault Polska, Małopolską Agencją Rozwoju Regionalnego, Rohlig Suus czy Omnicom Media Group.

To co wyróżnia Spółkę to z pewnością skupienie się na małych i nieeksploatowanych do tej pory bazach adresowych, które łączone są w większe pakiety tematyczne. mail-media realizuje dla swoich klientów kampanie e-mailingowe oraz całościowe strategie komunikacji e-marketingowej w szczególności działania rozliczane za efekt (cost-per-click i cost-per-lead) prowadzonymi w wyszukiwarkach i na platformach społecznościowych, a także kampaniami displayowymi.


Powołanie mail-media było naturalną odpowiedzią na rolę jaką pełni e-mailing w kampaniach reklamowych firm działających na polskim rynku. To najpopularniejsza forma reklamy internetowej, a wartość tego segmentu rynku wynosi już prawie 100 mln PLN.

- Pierwszy rok działalności mail-media zakończyliśmy sukcesem. Powiększyliśmy zespół specjalistów, stale poszerzamy portfolio klientów, a także wprowadzamy nowe funkcjonalności. Cieszy nas, że klienci w końcu zauważyli siłę sprzedażową e-mail marketingu. Jest to wynikiem działalności Grupy Kapitałowej SARE, która kładzie duży nacisk na rozwój usług świadczonych przez spółki zależne oraz na edukację rynku w tym obszarze - komentuje Jarosław Nowak, brand manager mail-media.







1 komentarz:

  1. Witam
    i pochwały za świetny artykuł przesyłam. Zastanawiam się tylko dlaczego nie pokazaliście "2 strony medalu" ? A chodzi o łamanie prawa polskiego przez takie firmy jak INIS. Nie zabdaliście tego tematu a więc zadam Wam pytanie : ilu Polaków ma dosyć upierdliwych reklam przysyłanych na adres e-mailowy ? I mimo wielokrotnych prób rezygnacji z subskrypcji tychże reklam nadal dostają reklamy z podpisem .."Ten e-mail został wysłany za pomocą systemu INIS. Wysyłaj do woli!" ?!
    Ja od 3 m-cy usiłuję to zrobić i mimo to nadal dostaję reklamy z podpisem j.w.
    A "kacikzakupuw.pl" i "ofertypremium.pl" mają swoje szefostwo w...Barcelonie i zrezygnować z ich subskrypcji to jak .....wygrać w totka ! Jeśli dobrze rozumiem sytuację to handel danymi osobowymi to jest już gałąź przemysłu polskiego a to oznacza, że państwo polskie (pisownia świadoma!) nie ruszy palcem aby zrobić z tym porządek bo przecież "nie ucina się gałęzi na której się siedzi" ?????? A firmy podobne do INIS dalej będą, jak przekupki w Pcimiu Dolnym(sorry miszkańcy!),
    handlować naszymi adresami !I to jest właśnie polska demokracja - róbta co chceta (sorry Jurek !) ale i tak kasa jest najważniejsza !!! Nawet ostatni zauważyłem, że Wirtualn Polska bardzo się komercjalizuje bo dostaje kase za wysyłanie meili reklamowych do wszystkich, którzy mają w WP pocztę. Na mój adres ciągle przychodzą reklamy NIE ADRESOWANE do mnie !! A więc Pan Grygierek musi bardzo uważać, bo rośnie mu konkurencja. A wszyscy już zapomnieli po co powstał INTERNET.

    Pozdrawiam i sukcesów w handlu życzę
    Jacek Czarnecki

    OdpowiedzUsuń