Aiton Caldwell SA objął
patronat merytoryczny konferencji „Cloud
Computing – z biznesem w chmurze”, która odbędzie się 28 lutego w
Warszawie. To kolejna edycja konferencji, podczas której prowadzone będą
dyskusje na temat wykorzystania usług w chmurze. W spotkaniu weźmie udział
przedstawiciel Aiton Caldwell SA wygłaszając swoją prelekcję.
Cloud computing to obecnie jeden z najważniejszych trendów
wyznaczających kierunek rozwoju branży IT. Mimo to rozwiązania te nadal często
budzą obawy wśród potencjalnych użytkowników. Dlatego też podczas konferencji
eksperci z branży postarają się przybliżyć temat uczestnikom i pokazać, że jest
to niewątpliwie ogromna szansa dla przedsiębiorców. Podczas wydarzenia zostanie
poruszonych wiele zagadnień technicznych, prawnych oraz biznesowych związanych
m.in. z bezpieczeństwem, ochroną danych osobowych i warunkami stosowania
rozwiązań w chmurze.
Spółkę Aiton Caldwell SA na
konferencji reprezentował będzie Paweł Gruszecki – Business Line Manager marki FreecoNet, który wygłosi prelekcję
„Zachmurzona przyszłość – co zostanie w Twojej firmie?”. Podczas wystąpienia
poruszone zostaną m.in. kwestie dotyczące rosnącej liczby osób zainteresowanych
cloud computingiem oraz obaw, jakie stają przed przedstawicielami firm zanim
doświadczą zalet tego rozwiązania. W prelekcji zaprezentowane zostaną również możliwości
oraz narzędzia, jakie możemy lub wkrótce będziemy mogli przenieść „w chmurę”.
„Aiton Caldwell to spółka zatrudniająca osoby, które mimo swojego młodego
wieku mają spore doświadczenie w branży IT. Takie inicjatywy, jak konferencja
„Cloud computing – z biznesem w chmurze” pozwalają nam dzielić się tą wiedzą i
zdobytym doświadczeniem, dlatego tak często angażujemy się w tego typu wydarzenia.
Naszym celem jest pokazanie uczestnikom spotkania, że korzystając z
nowoczesnych technologii mogą usprawnić funkcjonowanie swoich firm bez
kosztownych inwestycji.” – wskazuje
Paweł Gruszecki, Business Line Manager FreecoNet, Aiton Caldwell SA.
Spotkanie odbędzie się 28 lutego w RadissonBlu Centrum Hotel w
Warszawie. Kierowane jest ono głównie do dyrektorów i managerów ds. rozwoju
biznesu, kierowników projektów, szefów działów IT i bezpieczeństwa. Wstęp na
konferencję jest dla nich bezpłatny.
Więcej
informacji na stronie:
*****
Aiton Caldwell SA to lider polskiego rynku hostowanych usług
telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorców oraz
klientów indywidualnych. Głównym obszarem działania Grupy jest świadczenie usług SaaS (Software as a
Service) opartych na zdalnym udostępnianiu oprogramowania poprzez sieć
internet, które można integrować z dowolnym systemem telekomunikacyjnym IP oraz
z systemami tradycyjnymi.
Aiton Caldwell SA oferuje swoje rozwiązania za
pośrednictwem trzech linii biznesowych: Vanberg Systems (zaawansowany i
kompleksowy system telekomunikacyjny dla firm), FreecoNet (platforma
telekomunikacyjna oferująca darmowe rozmowy wewnątrz sieci, dedykowana klientom
indywidualnym oraz firmom z segmentu SOHO) oraz Smarto (usługa
telekomunikacyjna dedykowana mikroprzedsiębiorstwom i startupom).
*****
�na si� z n � G �G
wirtualną podróż związaną z licznymi materiałami ekspozycyjnymi. Od 1982 r. CMW
jest organizatorem Międzynarodowego Triennale Tkaniny w Łodzi.
---
W razie pytań i wątpliwości dotyczących interaktywnych
muzeów, aplikacji i technologii pomocą służy Adam Piwek, Marketing & PR
Manager w Aduma S.A., tel. 0 506 189 855, e-mail: a.piwek@aduma.pl W załączeniu materiały fotograficzne i
animacja z archiwum Aduma S.A.
---
Aduma S.A. jest innowacyjną firmą technologiczną
specjalizującą się w systemach Human-Computer Interaction. Spółka jest
ekspertem w przygotowaniu systemów reagujących na ruch, kinetycznych,
dotykowych i mobilnych. Autorskie rozwiązania firmy, projektowane w oparciu o
naturalny interfejs użytkownika (NUI), znajdują zastosowanie we wszystkich
obszarach, gdzie ma znaczenie sprawna, funkcjonalna i angażująca komunikacja
człowieka z komputerem – w marketingu, edukacji, informacji i wielu
innych. Do grona klientów Aduma S.A. należą najbardziej wymagające globalne
marki – od technologicznych i komunikacyjnych po branżę retail oraz sektor
publiczny. Za swoje realizacje Aduma S.A. otrzymała szereg wyróżnień. W 2012 były
to m.in. nagrody: dla najbardziej innowacyjnej spółki w polskich parkach
technologicznych oraz PDSA Award dla produktu Digital Signange – za największy
na świecie kinetyczny MegaWall we wrocławskim Sky Tower. Od lutego 2012 r.
Spółka jest notowana na rynku New Connect GPW w Warszawie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz