Vanberg Systems, marka Aiton Caldwell SA, będący dostawcą zintegrowanych
rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm, rozszerzył swoją dotychczasową ofertę o
system CRM, tworząc tym samym doskonałe rozwiązanie dla działów Call i Contact
Center. Przedsiębiorcy otrzymali więc, w ramach jednej platformy
telekomunikacyjnej, innowacyjne narzędzie służące do zarządzania relacjami z
klientami. Projekt powstał we współpracy z firmą YourVision.
Dzięki integracji z systemem CRM lista korzyści
wynikających z użytkowania rozwiązania Vanberg Systems rozszerzyła się o szereg
narzędzi usprawniających profesjonalną obsługę
klienta. Integracja umożliwia m.in. inicjowanie
połączeń bezpośrednio z poziomu CRM, szybką prezentację historii rozmów oraz
automatyczną identyfikację klienta na podstawie numeru telefonu. Dodatkowo,
klienci otrzymali możliwość łatwego dodawania nowych klientów do bazy, szybki
dostęp do bilingów
z podziałem na wybranego kontrahenta i pracownika firmy oraz zapisanych w osobnych plikach rozmów
telefonicznych.
Integracja telefonii z CRM, poprzez
automatyzację procesów, oferuje pracownikom contact center oraz call center ogromne
ułatwienie codziennych czynności. W sytuacji, gdy do działu dzwoni zainteresowany
klient, na ekranie konsultanta pojawiają się odpowiednie informacje o nim oraz firmie
z której dzwoni, co znacznie ułatwia obsługę. Dodatkowo dostępna jest cała
dotychczasowa historia połączeń. Po zakończeniu połączenia można uzupełnić
informacje na temat rozmowy oraz dodać wiadomość do historii kontaktu.
Pracownikom call center integracja bazy klientów z CRM zezwala na
zautomatyzowanie kampanii telemarketingowych, poprzez samoistne wybieranie
numerów klientów z bazy oraz wywoływanie połączenia z poziomu CRM.
Administrator, dzięki zaawansowanej usłudze nadzoru otrzymuje informacje o ilości
nawiązanych połączeń, średnim czasie rozmowy i całkowitym koszcie.
„Rozbudowa Vanberg Systems o usługę CRM to
kolejny etap w tworzeniu kompleksowego rozwiązania telekomunikacyjnego,
wspierającego funkcjonowanie i zarządzanie biznesem. W tym celu nawiązujemy
współpracę z firmami teleinformatycznymi, dzięki czemu nasi klienci otrzymają
zintegrowane usługi dodatkowe, wspomagające funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa.”
– powiedział Michał Mysiak, Business Line
Manager Vanberg Systems, Aiton Caldwell SA.
Vanberg Systems to zaawansowane i
kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne. Platforma
działa w oparciu o model SaaS (Software as a Service), w związku z czym
użytkownik nie musi dokonywać zakupu żadnych aplikacji, ani instalacji ich na
własnym komputerze, a do pełnego korzystania z usługi potrzebny jest mu
wyłącznie internet. Dzięki nieograniczonej mobilności jest doskonałym
rozwiązaniem dla rozproszonych struktur call i contact center, których pracownicy
mogą wykonywać swą pracę z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do
internetu.
***
Vanberg Systems to jedna z marek Aiton Caldwell SA – lidera telefonii VoIP i
telekomunikacyjnych rozwiązań SaaS w Polsce. To pierwszy na rynku zaawansowany
i kompleksowy system telekomunikacyjny dla firm, zastępujący dotychczasowe,
mniej efektywne i droższe rozwiązania, dostępne u różnych dostawców. Vanberg
Systems to operator telekomunikacyjny, nowoczesne usługi centrali telefonicznej
oraz zaawansowane urządzania dostępne u jednego dostawcy, z jednym punktem
serwisu i jedną fakturą.
Więcej informacji o Vanberg Systems można naleźć pod adresem http://www.vanbergsystems.pl
dzięki za informację, chętnie dowiem się więcej na stronie producenta
OdpowiedzUsuń